2013年11月6日星期三

霸佔洗手間「護法」

朋友間聚會,男性朋友談起女朋友常霸佔洗手間......
每晚差不多1小時至出嚟,究竟搞乜嘢?」
-
當了解理想的保養程序,或許男士們就會明白我哋嘅苦衷啊! 

以下步驟妳又係咪做足呢?
1)每次洗頭要用洗髮液兩遍,頭皮才夠潔淨,油脂污垢徹底去除,毛囊暢通,頭髮就有理想環境生長健康。
修護髮絲產品,如護髮素宜停留最少5分鐘/焗油則宜停留最少15分鐘,以滲入髮絲滋養髮蕊(切忌塗在頭皮,會阻塞毛囊)。
-
2)沖涼前塗上保濕面膜,蒸氣令毛孔張開幫助皮膚吸收營養;沖涼時,角質層軟化,配合按面按頸手法,可以排走毒素。
-
3)代謝
-
4)沖涼後要在水分仍未乾透時立即搽上body oil,以鎖住水分防皮膚乾燥。脂肪積聚部位,則用排水排脂slimming lotion,配合通淋巴手法瘦身。
-
5)在溶室內把握護膚大好時機,如潔臉或沖涼後皮脂膜被洗掉,宜立即塗保養品,效果最好,既吸收,又可保護脆弱時刻,減少致敏機會。

說到這裏,女性朋友七嘴八舌深表認同「1小時啱啱好咋!」
在場男士鴉雀無聲,O嘴......哈哈!
————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
美麗無負擔
化妝令人又愛又恨,為外貌加分卻令肌膚受罪,究竟怎樣的化妝技巧和什麼成分妝品,方可以令大家美麗無負擔?今次我會從兩方面作出指導。
 遮瑕
美睫
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。