2013年11月17日星期日

送日本手信---輕便鞋

大家好,我返來了!
若然你哋有留意我FB Page,相信已掌握我在日本當地介紹大家的美食、美容資訊,還送出了兩份精挑細選手信---「得獎眼線筆」和「神奇3D鞋墊」,多謝你哋參加,也喜歡我揀選的禮物啊!

今日喺呢度送出第三份手信:
呢對唔係普通ballet shoes,是可以屈曲,塞入小布袋,方便攜帶外出的Pop'n Rolls Shoes。
-
Tokyo Roll Shoes有多種顏色,我揀了黑白豹紋俾自己,因為易襯又型格,
送出呢對都係同款,皆因當中至靚係佢嘛!
非常輕巧,底部很薄,是用上EVA樹脂。
-
可屈曲,塞入小布袋!
適宜放在手袋中,急救.......隨時脫下高踭鞋,換上這輕便鞋,解脫腳痛問題。
提醒不適合經常穿著,因為鞋底太薄太平,會著壞腳,尤其是有扁平足者,
而且凹凸不平地面腳板都feel到,步履要小心,至怕誤中釘子呢!
-
附送的索繩小布袋,將roll shoes塞入後只比拳頭大小小,很輕巧方便啊!
-



*請大家在此文章留言,想獲贈的原因!

注意:送出尺碼是L size ,適合一貫著35及36號鞋女性。
截止日期:11月20日中午12時正。
多謝參加!
————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
為女人味加分
唔明!點解有女士外貌及裝扮漂亮優雅,但任由腳踭粗糙乾裂、身體發出難聞異味?忽視小問題,卻是扣分大關鍵啊!我會推介3件小法寶,輕易為你total look加分。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。