2013年10月14日星期一

誠邀參加 HELENA RUBINSTEIN x Yoko Tsang 'Re-PLASTY速效醫學護膚療程' 科研美顏分享會

HELENA RUBINSTEIN......在大眾女性口中簡稱'HR',相信許多女士如我一樣,至冧品牌的王牌睫毛液,我中學年代已經係fans喇!

化妝品以外,HR嘅護膚品你哋又認識幾多呢?
當中有一個系列深得我心,贏概念贏實效......是品牌聯同整形外科權威醫生共同研創,叫做'Re-PLASTY',效果能夠媲美整形醫學美容療程,是公認具速效治療的家用醫學美容護膚品。

有咩咁神奇?重點有二,即同大家拆解:
一)有仿傚微整型/醫美儀器的即時變靚效果,如填補皺紋、美白淡斑......但無須捱痛注射,亦無須downtime喎,只須外塗,就係咁簡單!
二)此系列更推出了被美譽為「美容膠布」的日霜和晚霜,專為針對修復整容手術後的肌膚;試想,整容手術後皮膚組織受創極易受感染,此時刻也極脆弱,有護膚品專為治療修復這創傷時期,那麼拯救一般皮膚問題如敏感、濕疹、缺水、衰老等,也就是小兒科啦!


呢個Re-PLASTY 系列已經誕生咗5年,有6件神話保養品,
剛剛的9月加入新力軍,係'AGE RECOVERY DAY CREAM
逆轉歲月無痕速效日間防護乳霜',革命性科研傑作承惠 $3,000/50ml.......
-

講到咁勁,大家係咪好想了解更多,甚至親身試用呢?
貴為我嘅博客讀者就有機會親臨 ---
Helena Rubinstein x Yoko Tsang分享會,
出席者人人免費獲贈一瓶喇!
逆轉歲月無痕速效日間防護乳霜$3,000/50ml
(係貨裝不是迷你試用裝啊!)

-



品牌超厚禮,驚喜仲有啊......再送出系列當中3件體驗裝,同埋靚靚化妝袋:
逆轉歲月無痕速效夜間修護乳霜 15ml
速效激光褪斑精華 10ml
速效填補紋理活膚精華 7ml
----

報名喇......把握難能可貴機會

HELENA RUBINSTEIN x Yoko Tsang  
Re-PLASTY速效醫學護膚療程 
科研美顏分享會
內容:屆時您仲有機會見到同HR合作研創'Re-PLASTY'系列的靈魂人物---世界著名整容中心創辦人Dr. Pfulg,以及香港碩士模特兒,與我分享美容護膚心得!
出席者每人獲贈:逆轉歲月無痕速效日間防護乳霜 價值$3,000/50ml + 'Re-PLASTY'系列體驗裝3件 + 精美化妝袋
分享會日期:2013年10月25日(Fri)
時間:下午1:30-3:00
地點:尖沙咀
名額誠邀共30位美容生活博客讀者
***此科研尊貴系列確值得大事宣揚與眾分享!
HELENA RUBINSTEIN誠邀今次出席者經了解概念及親身試用後,在網上分享博文,讓更多愛美之士吸收專業美容資訊。

請click入填妥參加表格:
http://www.yokotsang.com/join/register-zh.html
注意:必須填寫你們撰寫文章的blog link(表格中的尾項),以供參考。
截止報名日期:10月18日中午12時正

*被邀出席分享會者,將於2013年10月22日前收到官方發出之電郵通知。
多謝參加!
————–———————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
纖體/抗衰老 至「營」飲食療法<上>
不求「長生不老」只求「延緩衰老」!「飲食療法」,人人自有其法,而我努力鑽研和實踐的四大規條,是健康、纖體及抗衰老的不二法門:提升免疫力 + 抗氧化+ 增加骨膠原 + 排毒淨化。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。