2013年10月18日星期五

最紅人氣食府 Catalunya

開業大半年,keep住強勢的西班牙餐廳Catalunya ,訂位要一個月前!每位消費平均千元!
是呢期最紅食肆!


噚晚,去伊館睇Amway Artistry嘅時尚show,我哋一行五人相約喺Catalunya先食個晚飯。
而我覺得同另一半嚟慶祝紀念日就至啱feel,因為氣氛好、裝修靚、服務好,整體而言食物中上,價錢就要預咗高喇!

佔地8,000呎,飾上西班牙的吊燈、瓷磚和火爐,Catalunya在香港開設的是亞洲第二間分店,行fine dining路線,餐廳團隊旨在將全球最偉大的巴塞隆拿飲食文化發揚光大。

總廚夠架勢,是曾於西班牙La Broche及法國La Regalade等米芝蓮餐廳掌廚Alain Devahive Tolosa。
之前,Catalunya在新加坡開業的短短數個月,連摩納哥親王阿爾貝二世、一級方程式賽車手艾朗素及歌星葉蒨文也專程到訪品嚐。

一頓晚飯後,我的食評如下:
為證乳豬仔燒得超鬆化,即席表演用碟斬件。
燒乳豬仔,皮超脆薄冇多餘肥膏,肉嫩入口即溶化,
朋友們一致讚---勁正,必食!
-
橄欖油扮橄欖核的份子料理,放在匙上,入口爆破juicy,
賣相得意,可惜味道不討好!
-
番茄烘多士,中間軟綿,底層微脆,
用新鮮番茄壓成粒粒果醬,味道鮮甜,的確好味!
黑毛豬火腿,中上,沒甚特別。
-
西班牙大蝦龍蝦飯,海鮮肉質彈牙新鮮,味道不俗,但個人認為飯粒有點硬。
-
肉桂燒菠蘿,甜中滲出微酸,最like係燒得唔乾身仲係非常多汁。
-
鎮店甜品西班牙Torrija麵包布甸,味道其實調得好,
但焦糖我嫌甜到漏,朋友就勁like!

————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
纖體/抗衰老 至「營」飲食療法<上>
不求「長生不老」只求「延緩衰老」!「飲食療法」,人人自有其法,而我努力鑽研和實踐的四大規條,是健康、纖體及抗衰老的不二法門:提升免疫力 + 抗氧化增加骨膠原 + 排毒淨化。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。