2013年10月27日星期日

荷里活型男 潮興「潤唇波」

前篇blog文,推介了大家試用我的新歡,超潤超閃超靚護唇啫喱......

閃亮御唇術 羊脂 x 香蕉 (請click入重溫)


相信90%女士會大愛我的推介,但男士一定唔識欣賞,就好似我身邊人,他至怕黏稠,護膚品如是,護唇品更加係,又潤又閃梗非佢杯茶囉!
-
所以,今日推介特別適合姊妹們的lover---男士會願意使用的護唇膏,而我之所以有此一著,係因為噚晚老公竟然開口:「搵支潤唇膏同埋hand cream俾我吖,我用呀!」嘩......咩事......太陽由西邊升起.......佢除咗塊面concern要keep住靚仔,從來任由嘴唇乾到裂甚至滲血都not care。
-
真係考起我,屋企雖然激多珍藏,但要啱佢feel至得嘛,結果我諗起perfect match,
原因有三:
1)呢款潤唇產品外型啱晒男士,因為點睇都估唔到係潤唇膏,咁就唔驚公眾場合拎出嚟搽俾人話「乸型」啦!
外型一個字形容:「潮!」
呢個係美國紐約eos品牌,我會叫「潤唇波」至貼切,扭開蓋是半球體,我覺得似食珍寶珠,haha!
我俾了粉藍色'Sweet Mint'潤唇波老公用,因為薄荷味重,塗後清爽涼快,知大部份男士都鍾意!
-

要說服我位潮人老公冧呢個潤唇波,梗要再用計仔,我話佢知連眾多荷里活型男星都梗有一個喺衫袋,你點可以無㗎,係咪?!
Gossip Girl的Chuck Bass---Ed Westwick
<吸血新世紀>的Emmett Cullen
 女星都愛Kristin Chenoweth唱作歌手KeSha

2)於男士角度而且,潤唇膏質感只可以係恰當的保濕度,佢哋至怕太潤too rich囉,所以膏狀絶對比啫喱狀合適。
呢個eos潤唇波質地是潤而不膩,塗上唇後感覺薄薄的覆蓋,不厚重不會加重唇部負擔;亦不會有閃亮bling bling效果。之但係,於我自己而言,由於質地唔黏稠,覺得水潤感未算持久。

3)推介得俾我嘅至親老公及讀者們,用於唇上梗要成分安全。
呢個潤唇波,令我放心的成分如下:
a)是100%純天然成分
-荷荷巴油,功效水潤鎖水
-乳木果油,可柔軟皮膚,給予滋養
-維他命E,是極佳抗氧化品
b)得到美國農業部(USDA)認證為有機產品。
c)不含損害皮膚的防腐劑及礦物油。
d)無致敏感的麩質。

4)最後嘅point係售價平得過份,俾幾十蚊夠用足一年,老公/男朋友一定讚妳慳家/精明呢,haha!
美國eos 潤唇球 $39個 (萬寧/莎莎/屈臣氏/卓悅都揾得到啊!)
-
共有4種味道揀選:
我比較喜歡是'Honeysuckle Honeydew'金銀花蜜瓜,
因為期望如成分效用,為唇部清熱氣啊!
-
除咗潤唇,我發覺要嚟搽手背勁好啊,就像是massage,仲即時呈現潤澤;
當然,係一個搽手、一個搽嘴,至合衛生啊!

————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
纖體/抗衰老 至「營」飲食療法<下>
上期提到,美容+運動+飲食療法,方為提升身體機能和皮膚質素的完美程式!
我的四大「飲食療法」為健康、纖體及抗衰老不二法門:上期分享了提升免疫力 + 抗氧化
今期再續……
增加骨膠原— 花膠
排毒淨化—「奇異籽」
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。