2013年9月9日星期一

「 Yoko Tsang x LUSH 新鮮面膜製作班」免費參加兼送$400護膚禮品

早前7月,我到日本之行......
剛巧時值大減價初階,當時衫買得唔算多,因為4月去嗰陣時,我已經買得好盡,今次無乜靚嘢好揀了,hehe!
由於,我一個人出發,獨自用心行藥房及美妝店,吸收到好多美容資訊,仲買咗三千幾蚊護膚妝品返來試用及介紹俾大家,我在<東地more>專欄一連兩期連載已經出咗喇!
最大收穫係俾我搵到世界頂級美食---炭燒魚,全店專食呢樣,師傅控制火喉爐火純青;至正係燒三文魚柳,皮脆肉滑到不得了,好豐富油脂溢出,我吸收咗好多有益omega 3呀!
我決定以後去日本,每次必食,翻尋味呀!
大家認住地址,就在涉谷109商場步行1分鐘到達,勁易搵。

每次出trip,指定動作,歎咗好多日本美食啊...蝦餃子、海葡萄、黑䐁肉餅等等!
 -

今趟日本之行,最重要目的其實是應LUSH護膚品牌之邀請前往,這次是品牌首次搞media trip,我與3本雜誌編輯同行,旅程好多笑位,超級難忘!
行程之豐富,令眼界大開,我當然會揀出至精采的同大家分享!
事件一:摘藍莓
大家係咪覺得好奇怪呢?!點解我去日本摘藍莓?

原來世界上最靚藍莓出產地之一係日本神奈川縣,我唔係為食呀,係摘嚟做護膚品啊!
LUSH嘅護膚品係用全天然材料,全人手製造,不加防腐劑,極敏感皮膚都啱用,呢點我一直都知;但今次我至知,原來係有專業採購團隊在世界各地揀至優質材料。

我今次就專誠去日本神奈川縣摘藍莓,超大粒好實淨,當然有立即品嚐啦,yummy;再搭車,即刻拎去LUSH嘅大型製造廠,親手整藍莓面膜,夠晒新鮮吖!
摘藍莓嘅時候,感受至深,農地是聘請殘障人民工作的,始知LUSH是極重視社會責任,例如遠至非洲找乳木果,就是想為當地貧窮困苦出一分力。

事件二:京都旗艦店廚房
此LUSH旗艦店最大特式係設有「廚房」,其實係貌似廚房,專門新鮮打造天然護膚品。

當我在店內看見冷藏櫃,滿心歡喜還以為可以即埸品嚐鮮製雪糕,
原來係面膜,為保鮮須冷藏。
事件三:闖大本營
好難得,今次可以到訪LUSH日本製造廠大本營!
深入探訪製作工序前,我哋要著上無菌衣、戴上手套及鞋戴上無菌套,
全副裝備扮「仁心仁術」pose,haha!

大家有無發覺,LUSH每件產品盒上有個卡通化人樣貼紙?
原來係做該件產品的員工樣貌,諗得好好的概念!
工廠後樓梯牆,貼晒員工個Q嚟樣,so funny!

早說過有專業採購團隊在世界各地揀至優質材料;
呢度就係儲倉,齊集世界各地至靚至正的蔬菜生果,我好想買起個倉啊!
卷蛋?no,係沖涼用啊!
似足做餅過程,又要搓又要卷又要切。
我在現場可以親自製作,過程好好玩呀,仲pack入禮盒帶返港添!
藍莓面膜加入海洋海藻、玫瑰香薰油,有為皮膚抗氧化、排毒、補水效用,
是我最like之選。加入香薰油和天然生果蔬菜植物成分,製作由頭到腳都啱用的護膚品。
玩無敵奬門人?員工門要用雪糕匙取分量,每盒面膜都要一樣重量啊!
我第二次就中咗喇,有天分在此打工,hehe!
我整緊LUSH皇牌熱賣浸浴專用泡泡彈,材料是一堆新鮮提煉粉末,
塞落圓形膠盒就得喇,待乾透便會固定形態。
------

大家係咪覺得好好玩呢?
唔使羨慕我,你哋都有機會親手製作護膚品
去日本? haha.....我都想帶團,不是......在香港都有得玩。

Yoko Tsang x LUSH 新鮮面膜製作班
內容:與Lush面膜製作員及我一起親手製作新鮮藍莓面膜,並分享不同新鮮成分的護膚療效。
招待:奉上精美茶點。
送禮:出席者每人可獲贈總值$400的LUSH護膚產品包括自製的新鮮藍莓面膜一盒、開心快活人禮盒一件及夢幻仙境蒸面丸一粒。
日期:2013年9月21日(Sat)
時間:3:30至5:30
地點:拉斐特Lafayette Wedding
九龍窩打老道40號1樓(油麻地港鐵站D出口)
名額:35位
-
參加辦法:
請留言想出席「LUSH x Yoko Tsang 新鮮面膜製作班」的原因。
我會揀選當中留言最有heart的讀者(貼士:字多不一定優勝),便可獲邀出席,同我一齊開心玩樂親手做護膚品啊!
*截止報名日期 :2013年9月15日晚上12時正。
獲選中的參加者,將會收到品牌發出之電郵通知!多謝參加啊!
————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
獨門卸妝保養大法
「卸妝」很多人也會做,過程卻是敷衍了吧,未能真正去除殘餘妝品日積月累,必然是堵塞毛孔,輕則谷出暗粒及膚色暗黃,嚴重如我朋友,最終是毛囊角化症及發炎紅腫。故此,徹底卸妝及潔膚,就是護膚第一步,以下分享我的卸妝大法。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。