2013年9月26日星期四

工作點滴分享!

呢兩日未有 update 我嘅 blog,心有不安,知道你們來訪會失望......
是因為剛剛的兩天,我的工作時間很長,昨日尚算回覆精神狀態!
雖然睡眠不足,但內心滿足,是很難忘的體驗,同大家分享有趣點滴吖!


Date:23/9 Mon 
Working time:2:00pm-3:30am (13.5hrs)
拍攝分享工作,將於雜誌及巴士電視出現。
事件有淵源,事緣該產品仍未抵港,我早已在網上見到外國有好多人追捧,而且用後感9成是好評,已心思思想試;殊不知,某天收到電話,是該品牌PR告知香港將會有售,而我有幸被邀率先體驗。
大前提,是我試後的確滿意即時變靚嘅效果,分享內容無須hard sell ,
就是講我心裏所想,我的專業得到尊重,多謝!
-
拍攝通告是14:00-20:00,結果深宵3:30才完成,拍攝時心想做好件事,
自然可以用盡全副精神當回到家,大洗整理後,已跌watt,
好似冇晒電咁,個人好浮,至凌晨5點幾差不多天光方上牀睡覺。
-
合作團隊是化妝師Man Chan及髮型師Ritz 。Man Chan的化妝技術非常貼合我心意,確是超級透薄無瑕,上鏡、真人也兼顧到,近幾個月我同佢合作無間,效果水準被外間好評!
然而,新娘子想由她出手靚爆燈,整日跟足要3萬.....,卻又真係有客喎,因為只要妳試妝,9成9非不出佢手指隙,我初認識她時,常笑言「天價化妝師」!
---

Date:24/9 Tue
雜誌2013美容大賞任頒獎嘉賓
我小睡5小時,早上起來處理文件,接著化妝整頭揀衫......
是要出席雜誌的美容大賞任頒獎嘉賓。
-
同埸的頒獎嘉賓是一眾歌星藝人,GEM、張敬軒、洪卓立、羅力威、
陳嘉桓、龍小菌、Anna R、蔚雨芯,我及化妝師Annie G.........
-
現場聚集勁多fans,出場時嗌得至強氣勢的,大家估到是誰嗎?答案:羅力威。
-
我一向極注重內外美白肌膚,雜誌揀選我頒發多個美白產品獎項確是很貼題,hehe
-
獲美白產品獎項是Shiseido、Lancome、Garnier、OLAY、Étude House,牌pr and marketing表上台接受獎項,恭喜呀!
-
司儀問我有咩美白心得,若要數晒出嚟,心諗真係開3小時talk show都得呀!
結果,我係咁答:「內外同樣重要,外在簡單快捷方法係
4(美白精華):1(修護爽膚水),滲透化妝棉/面膜紙,
敷幾分鐘,皮膚通透亮麗,上妝亦更貼;
內在方面,食療上可自製如鮮磨杏仁汁也可美白。」

而當日,獲獎的美容產品是由OL直選,大部份我都有用吖,下星期《Fashion & Beauty 》雜誌就可以重溫精采片段喇!
————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
FDA認證 手提美容儀
自問是「專業機迷」!不是打機是做機,我極喜歡鑽研醫學美容儀器的技術、原理及效用。
我家的專業美容儀多得很,足以設定多款不同功效facial套餐,近日家中又添新成員,是
獲得FDA(美國食品藥物管理局)審批,以手提美容儀而言,非常少有。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。