2013年9月23日星期一

抵用好用 心水眼霜

星期六的「Yoko x Lush 鮮製面膜workshop」,大家玩足兩個多小時,過程非常開心,參加的讀者依依不捨啊!
有的留下來圍埋繼續傾扮靚秘方,其中一位讀者問到:眼霜就快用完,Yoko......請問有咩好推介呢?」

老實說,一支甚好的眼霜亦唔會可以令眼部老化情況起死回生,改善及防禦倒有作用!

眼部問題如黑眼圈及眼周細紋,令人陷入苦惱......
老生常談的解決方法不是人人做到:
減少眨眼 
唔准捽眼
不熬夜
少看電腦
勤按摩
冷熱敷
等等等......

我的眼霜推介,確是好用又抵用,答案值得在此公開分享!
-
話說,上兩星期又俾我喺屋企尋到寶,哈哈......相信你哋未曾到訪過我屋企,都估到護膚妝品有幾堆積如山有幾震撼啦!皆因好多新品經常等著我試用,而舊有已開封的......儘管多好用,偶有忘記呢!
上兩星期又俾我搵翻支好嘢出嚟,是幾個月前開了封的眼霜。

我用開的眼霜貴至二千幾元平至二百多元,當然,從來不認定貴就係好喎,以下要推介大家則只係三百多元!

是2011年已推出,唔知你哋試過未呢?未就值得俾個機會佢喇!
Kiehl’s Midnight Recovery Eye
深夜奇蹟修復眼霜 $320/15ml
我喜愛的主因是乳霜混合多種天然油份,咁就可以達致我3大基本要求:
保濕+潤膚+鎖水

含油份的眼霜,大家必須慎選,只宜由全天然植物或花提煉萃取,忌會block毛囊的礦物油或化學精油,唯恐眼底出油脂粒啊!

呢支眼霜就含4款具修補皮膚功效的植物油:
金雀花萃取--獨特的強化血管功效,可以加強眼周血液循環代謝,從而減少黑眼圈和浮腫。
月見草油--有豐富奧米加6,是人體必需的脂肪酸,可幫助修復肌膚皮脂膜。
橄欖油--與天然皮膚脂質結構非常相似,可以幫助潤膚,以達到油水平衡。
薰衣草精油--具治療性,可鎮定舒緩肌膚。
最重要是此眼霜不含防腐劑。


是幼身唧嘴,按壓出來可以控制如一粒米的份量。
建議每邊眼使用份量:
上眼皮3粒+下眼皮4粒
這支眼霜早晚塗,都足以用上兩個月啊!

用無名指的指腹去輕按眼睛,上下眼皮也是由內到外。
每邊眼重覆最少5個圈,幫助帶走毒素廢物。

是白色的乳霜狀,帶有淡淡天然薰衣草的香味。
雖然多達4種天然油份,質地出奇地輕薄,感覺是恰度滋潤,
絕不黏稠或油膩,之後上妝也沒有推出擦紙膠粒。
————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
FDA認證 手提美容儀 
自問是「專業機迷」!不是打機是做機,我極喜歡鑽研醫學美容儀器的技術、原理及效用。
 我家的專業美容儀多得很,足以設定多款不同功效facial套餐,近日家中又添新成員,是
獲得FDA(美國食品藥物管理局)審批,以手提美容儀而言,非常少有。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。