2013年8月28日星期三

一次見效 皮膚水亮!激愛醫學級抗氧化保濕療程

皮膚乾爭爭唔夠水分彷似是「不治之症」!

以我自己為例,明明做足功課.....
一星期六天敷面膜;
早晚護膚十足程序--抹爽膚水+導入液+拍花水+兩層精華+超潤面霜;
但依然經常被醫生評為底層呈缺水狀態.......點解啊!

相信好多女性也有相同的皮膚難題,就係「缺水」!
引申問題數之不盡:易敏、泛油、毛孔粗大、乾紋皺紋、粗糙、鬆弛......

想皮膚健康亮麗,兩大基礎成份:
透明質酸+維他命C
究竟點至有效餵飽皮膚?
-
就將最佳方法公告大家啦!

是靠醫學儀器進補,我保證做1次即時有滿意效果,皮膚水潤度極速大幅提升,白淨均勻度在療程後的5小時內是至佳巔峰狀態!
-
 「ADM醫學級抗氧化保濕療程」
做呢個導入健膚treatment,絕對不是在一般美容院喎!而是我經常出沒的中環哈佛醫生clinic,我喺佢哋度通常都係做激嘢,如ematrix、Fraxel、Thermage、Doublo.......亦由於經常刺激皮膚,先死而後生,故此更要做足穩定皮膚措施---就是注養份入真皮層,而佢哋嘅導入儀器就梗係勁過人,我皮膚受惠力證有效才決定公告大家。
簡而之,「ADM醫學級抗氧化保濕療程」是利用導入儀器,將維他命C+透明質酸迫入真皮層,用上呢兩種成分絕對是有醫學根據的,而我對於導入的成分要求很高,不是高品質不如唔好做囉!
-
Step 1:導入左旋維他命C
是用上美國出品,成本高,能達致穩定狀態發揮效用,每次用上足5ml落重本
-
維他命C在肌膚保養上有多方面好處 :
1)高度抗氧化作用,對抗自由基,抵抗UVA、UVB所造成之傷害,防止皮膚細胞受損老化,以對抗皺紋及延緩老化。
2)促進血液循環,恢復肌膚光澤。
3)使真皮內纖維母細胞增生,從而刺激膠原蛋白增加,增加皮膚彈性和減淡皺紋。
4) 淡化黑色素,對付各種色斑及印痕;至令我震驚是有研究謂連至難搞的荷爾蒙斑都能幫助減淡。
(如荷爾蒙色斑嚴重的人士,會建議連續8星期8次導入左旋維他命C,並配合外塗藥物治療。之後由醫生按色素減淡情況,安排進行激光配加強進度及效果)
*窩心貼士:由於維他命C高度活性,皮膚敏感中、暗瘡嚴重者不宜。
-
Step 2:導入透明質酸 
是瑞士出品高質素
透明質酸在美容上效用如下:
1)有高度保濕效果,能快速滲透至皮膚底層形成透氣鎖水層,補充及鎖緊細胞之間的水分營養,改善肌膚深層缺水問題。
2)Pump up皮膚細胞,令肌膚呈現光澤柔滑細緻          
-

 成分出眾只是符合了我基本要求,用什麼儀器方法才能令成分真正滲透皮膚,這點當然好重要啦!
導入儀器,任何美容院梗有一部旁身,低手高手......相信大家唔知點分質素,即刻拆解啦!
首先,歐洲儀器基本上科研技術較高班,我點名讚呢部係美國製。
技術上是「電脈深層滲透」
利用正負兩極及極低的電流打開皮膚的微細管道,就像開闢一條快遞專用隧道,讓不同大小分子的成份及營養,可以直接進入真皮層皮膚細胞,令美肌效果更顯著。

而我最喜歡是導入時好有感覺,因為仲有一個技術「高頻振動」,為面部皮膚做高速拍打運動似的,可以促進血液循環,更能促使細胞間隙暫時擴大,令大小分子的養分都能滲透入皮膚深層。
而一般離子導入或超聲波導入技術,效果或有不及,是因為較大分子的成份,未必能滲透到皮膚內達致最佳效果。
*窩心貼士:即使導入儀器用上極低的電流,懷孕中及有心臟起膊器者不宜。
-

之但係,皮膚水份會流失是理所當然,所以做一次成效絕對不是永久;研究建議每星期為皮膚進補一次,6次為療程

即睇真人測試實例:
印減淡
膚色整體均勻
改善暗啞
粗糙度改善
amazing!!
---

「ADM醫學級抗氧化保濕療程」
 Yoko 讀者首次試做特惠價:
$680 /60mins
(全臉連眼部,我為大家爭取仲加送頸部) 

Yoko 讀者6次療程特惠價:
全臉連眼部 (不包括頸部) 
原價 $13,680
優惠價 $12,000
可獲額外多送1次治療,即$12,000共7次
(有效期至2014年8月底) 

 Face Collage
中環雲咸街8號25樓
 預約電話 2526 9983 (*致電預約,請說明是Yoko’s blog reader方可享獨家優惠)

—————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
欽點必買 襲港韓妝品

近年韓國妝品愈來愈受歡迎,質優價廉,連我自己都陸續投入韓妝品懷抱,今期專欄介紹一個我的欽點產品,請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

1 則留言:

注意:只有此網誌的成員可以留言。