2013年8月16日星期五

好用抵用 「萬能面膜水」!


我話:「想底妝貼服,一定要靠佢!」
塗粉底前保濕功夫要做足,相信大家都知;然而,肌膚須要比正常滋潤一倍狀態下,上粉底至夠靚,呢點相信並唔肯人人都識嘅「上妝秘技」!

事必有因!我嘅御用化妝師Soie Ip及Man Chan每次幫我上妝前都係咁樣做,我自己從來亦都係,即同大家分享.......
無論你皮膚係咩類型,就算係油性,都應該令皮膚保持在極濕潤狀態下,隨即把握時機塗粉底,感覺係會有點不好受,黏立嘛;之不過,效果會輕易好貼服好水潤,之後再撲碎粉定妝,皮膚就爽番喇!

之但係,用咩保濕品在底妝下要非常講究!
一般化妝師至怕客人搽咗N件護膚品,因為好大機會捽出如擦紙膠粒;我提提大家,含膠原蛋白成分的更是大忌,因為粒子大皮膚難吸收,成分浮在表皮層,當塗抹粉底時,就會九成捽出粒粒。
其實愈搽得少+愈搽得薄+愈夠濕潤,就是妝前護膚必刹技!

它是Loreal 的'Hydrafresh Mask In Lotion'「水清新葡萄籽面膜精華水 」
大大支定價好親民 $129/175ml


近期,我拍攝網上節目或出席美容分享會,看來水潤富光澤皮膚質素真係有賴佢.......是「精華水面膜」,佢打破面膜一定係呈乳霜狀、啫喱狀、一片片紙狀,而是比水稠一點的精華液狀搽佢打底再上妝粉底好貼啊!
至正係抹全面連頸一遍,動作唔使半分鐘,就等同為皮膚敷咗十分鐘面膜嘅保濕狀態,好適合朝早趕返工一族打救倦態乾旱皮膚!

用後皮膚有光澤、幼紋減少粗糙改善。
一支有齊三大美肌功效:
1)為皮膚補充大量水分---透明質酸
2)提供極高抗氧化效能,即抗衰老---葡萄籽精華
3)激活細胞---法國孚日山礦泉水

lotion我覺得似薏米水色澤,傾倒出來稠度是比水濃及黏
首次抹在手背部測試,乾紋即刻消失,皮膚觸感好軟,因為價錢抵用,加上只須用極少量已能發揮極佳潤肌效果,所以,強烈建議大家除咗面同頸部,至緊要惠及雙手.......
而我誇張一點,是沖涼後,倒在手心塗抹全身,保濕鎖水效果好持久,就是為每吋肌膚給予最佳保護的好方法!

呢支Mask In Lotion早晚潔面後抹一遍,就已經等同敷咗個10分鐘面膜嘅效用,再搽番面霜就是悉心照顧皮膚的簡易step,基本上任何年紀都適合。當然,易敏肌膚,可先試抹在耳背,看看反應了解是否適合自己。
-

我的使用方法建議:
我看了部份試用者評價,有人負評為太黏立,其實是要根據不同肌膚類型使用不同方法的。
偏乾性肌膚
直接倒8滴於掌心搓揉,於全面拍打。

油性/混合性肌膚
用約13小滴,倒在化妝棉。
於面上打圈軾抹。
我T zone油面頰偏乾,也是用這方法啊!

-
促效滋養面膜
以壓縮棉沾滿lotion,敷面1分鐘,用冰墊覆蓋,緊緻+收毛孔+鎖水。
用後不用過水,立即塗面霜便可。
-
補水補妝噴霧
夏天潮濕易泛油溶妝,補妝建議---
先用面油紙或紙巾輕印帶走多餘油脂,然後噴保濕面膜營養水,增加皮膚水潤度,才補抹two way cake粉餅,妝效看來就不會乾,亦更貼服。
方法:將Mask In Lotion倒在潔淨空瓶內,除補妝用外,可在街上隨時為皮膚補充水份。
-
妝前撫平乾紋
先以暖毛巾覆蓋面部15秒,目的是打開毛孔管道,然後塗抹lotion配合按摩及指壓30秒,令角質層軟化,營養滲透,瞬間令乾紋消失,皮膚好有光澤,隨即上化妝底霜及粉底液,水分充足妝效也更持久。
-

Yoko讀者免費試用!
睇完上述分享,大家係咪好想一試面膜精華水威力呢?
共送出10支啊!
Loreal 'Hydrafresh Mask In Lotion'
「水清新葡萄籽面膜精華水」

請大家在此文章留言:「想試用的原因!」

*截止日期:2013年8月20日
*我會挑選當中10位幸運兒,得獎者將會收到品牌發出之電郵通知。
多謝參加!

—————–---------------------------------------------------------------------------------------------
本週《MORE》專欄精采內容:
我的瘦身密碼(二)
第二回瘦身密碼,今次會以最健康的方法出發,就係同大家一齊做運動,而呢個運動當然唔係跑步、游水咁簡單,而係一項嶄新又新潮的玩意!再加埋我搵到的減肥褲,雙管齊下,極速瘦身。想知?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

8 則留言:

  1. 超想試用,看看此面膜精華水的威力係咪真係咁堅!

    回覆刪除
  2. 就因為唔會捽出粒粒膠,同埋妝前用的話皮膚又會變咁靚,真係好有衝動試下阿!

    回覆刪除
  3. Yoko我好想好想試呀 因為我上妝一直都有個問題,就係一上粉個鼻頭就會甩皮,唔只冬天,依家夏天都會,真係好煩惱 用過幾款唔同嘅粉底都會有呢個問題,用某一啲base (eg sofina long keep) 都會一上塊面就甩皮 even我敷完mask之前化妝都會,我諗係因為唔夠保濕!睇完你呢篇文章先知道原來要俾平時肌膚多一倍滋潤嘅狀態上妝先會靚 加上呢款敷完上妝唔會起擦膠粒好好,因為我之前試過用一啲透明質酸精華或者gel cream後化妝會起擦膠粒,搞到要卸咗再化過 同埋我平日成日都last minute先出門口無時間做咁多保濕steps先化妝,呢枝精華一枝就可以代替爽膚水同mask 好吸引! 另外要多謝yoko成日都搵到咁多好products 俾我地讀者試用:)

    回覆刪除
  4. 淨係見到個標題「好用抵用 「萬能面膜水」」都已經好吸睛啦,再進一步爬文後,就知道YOKO你點解會Comment呢枝精華水為萬能,不論作為基礎護膚、面膜修護、上妝前急救或者補妝前補水都可以幫到手,梗係想要一枝看門口啦!加上有你悉心既介紹,跟住去做一定可以將呢枝精華水既效果發輝得好好,唔會浪費左啲正野。而對我黎講最吸引既就梗係簡單一個步驟,就可以有敷左十分鐘面膜既護膚效果,真係啱哂我呢啲又要快又要靚既OL,真係好想試下呀!

    回覆刪除
  5. 聽你介紹得好好,所以好想試呀>︵<

    回覆刪除
  6. 我想試用因為我成日濕粉都會有唔上妝既問題!後來我發現係因為我混合性皮膚,導致2邊面太乾引起! 另外,我好鐘意做mask, 可以用一支product就做到好似mask gum… so interested in.it!

    回覆刪除
  7. 我真係好想試下不用塗太多層護膚品就可以擁有好似full 左mask咁水潤的皮膚。最怕上粉時因塗過多護膚品而導致出現擦膠碎,又要浪費時間去整理。希望可以幫助到在平時時間有限裏,用呢支lotion 去極速保濕,令底妝可以透薄貼服。謝謝!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。