2013年8月15日星期四

再見熊貓眼 眼線不溶化之謎!<下>


描劃眼線後,點樣可以減少溶化?

法寶是碎粉!
絕非任何碎粉也適宜喎!
必須是極幼細、輕薄粒子、透明無色。

試過咁多款,最能滿足呢方面效能,我的推介是M.A.C PREP+PRIME transparent finishing powder 。

至於,想眼線妝有最自然暈染效果,看來清雅脫俗,其實無須靠眼影粉blend開也可!
所須工具:
眼線啫喱膏
眼線液
眼線液蠟筆

示範秘技:
Step 1:在上眼廉塗粉底液,遮蓋暗啞色調。
Giorgio Armani Face Fabric Second Skin Nude Makeup SPF 12 (盈)

Step 2:撲上一層薄薄碎粉,保持乾爽。
M.A.C PREP+PRIME transparent finishing powder (細)

Step 3:描劃上及內眼線---用啫喱膏(顯色實在
M.A.C Gel Eyeliner
Laura Mercier 眼線掃 (超纖幼)
-
描劃下眼線---用蠟筆(效果自然柔和)
M.A.C PowerPoint eye pencil 

Step 4:用化妝掃沾少量碎粉重疊在上、內及下眼線,原理是如防水膠布般保護,
減少眼油及淚水分泌致溶妝。
由於M.A.C碎粉粒子特別細薄,不會令眼線色澤減淡或變灰白。

Step 5:為營造妝效具層次感,可配合不同質地眼線妝品。接著是用蠟筆補塗上眼線。M.A.C PowerPoint eye pencil (質地易上色)

Step 6:再在睫毛根位用眼線液,描劃最幼細眼線。
日本藥妝店買Browlash 24小時防脫眼線液 (黑)

Step 7:黏番對假睫毛就靚晒。
GI  GARY #H3 ()

-
這就是我最常化的眼妝,
眼型輪廓突出倍大,清新乾淨眼線妝。


熟能生巧,我知很多女士也認為自己劃眼線技術欠佳,其實只要大家願意多多嘗試,就會覺得很易操控啊!

—————–
本週《MORE》專欄精采內容:
我的瘦身密碼(二)
第二回瘦身密碼,今次會以最健康的方法出發,就係同大家一齊做運動,而呢個運動當然唔係跑步、游水咁簡單,而係一項嶄新又新潮的玩意!再加埋我搵到的減肥褲,雙管齊下,極速瘦身。想知?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。