2013年8月14日星期三

再見熊貓眼 眼線不溶化之謎!<上>

如果只準用一件化妝品,你哋會揀乜?

我最怕雙眼無神,所以必定揀劃眼線。
相中全部都係描劃眼線產品,各品牌亦是我最常用,
高度讚揚品質好,順滑、出色、持久。

用不同質地可以玩層層疊色,令眼線妝效更具層次感:
啫喱膏軟硬中庸
蠟質最柔和
液體狀最實在
-
我知道很多女士只著重於描劃上眼線,
中間粗一點眼圓可愛、
尾部下垂如日本少女無辜樣、
尾部剔上精神奕奕改善下垂、
前後做三角位眼型更長散發媚態.......
千變萬化改善眼型、營造不同神態。
-
而我更著重於補塗內眼線,及描劃1/4下眼線。

但,最困擾是分泌淚水旺盛,搞到眼線成日變熊貓眼,也有
最廣為化妝師採用的對策是描劃眼線後,再用化妝掃壓上眼影粉,效果更持久。
No other choice?

我有一件法寶及小秘技可以解決眼線溶妝煩惱,令上色後持久不易溶化,整日不補妝也無懼變熊貓眼。
請待續.......

—————–
本週《MORE》專欄精采內容:
我的瘦身密碼(二)
第二回瘦身密碼,今次會以最健康的方法出發,就係同大家一齊做運動,而呢個運動當然唔係跑步、游水咁簡單,而係一項嶄新又新潮的玩意!再加埋我搵到的減肥褲,雙管齊下,極速瘦身。想知?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。