2013年8月27日星期二

熱爆人氣 韓牌抵港 'banila co.'

大家睇咗今期我在<東方新地more>撰寫的專欄未呀?
愛化靚妝嘅你千奇咪錯過!
由於值得點名推介的好玩好用妝品太多,我決定喺blog呢度再續。

是有韓版M.A.C及韓版Benefit美譽的品牌襲港,登登登......人氣'banila co.' 
用「價廉物美」來形容最貼切,深得韓妞追捧,更成為港女必買手信之一。
-
上星期剛剛在香港插旗......
'banila co.'首個香港專櫃用色好甜啊!
就在人流極旺盛的銅鑼灣禮頓道 SaSa Supreme 新店內呀!

拉開話題......我每次出trip,都會慣例挑選一堆美容手信,在FB page及網誌內送給讀者,以韓國美妝手信清單為例:
Amore Pacific高麗蔘營養水Baviphat 魔法水果凍膜
Innisfree豆乳片裝面膜
CLIO kill black 眼線液.......
還有這個我偏好的美妝韓牌banila co.卸妝膏和化妝底霜primer。

我在想,現在再去韓國都沒有什麼驚喜讓我去發掘了,因為各大美容品牌都相繼在香港插旗,當然這也是愛美一族的福氣!

banila co.---我勁愛它們的妝前底霜及卸妝膏,兩者更是網路上韓妝榜被受推薦的常勝軍!

先講超級好用、超級神奇的卸妝膏,更得到雜誌界榮耀'Allure Beauty Award'呀!
約二百元一盒有100g超大容量,性價比高。
一共有三款,大家要視乎皮膚所須選擇:
粉紅色蓋---溶解毛孔污垢、減褪粉刺,是藩木瓜萃取去角質配方,供卸掉厚重妝容。
Clean It Zero $192/100g
銀色蓋---敏感肌膚專用的溫和配方,加入大量天然保濕精華,眼及唇部也適用,不刺激肌膚的卸妝之選。
Clean It Zero(Radiance) $224/100g
綠色蓋---高度抗氧化的白藜蘆醇配方,適合成熟肌齡者,加入橄欖油卸妝同時修護肌膚。
Clean It Zero (Resveratrol) $224/ 100g

1) 液體眼線
2) 質感好特別,取出來像是豬油膏狀。
3) 沾上皮膚隨體溫即轉化成油狀,非常滑溜好推再加水打圈乳化,妝品就會溶解,連難卸的液體眼線也能輕易溶
4) 隨即用清水沖洗,皮膚就會乾乾淨淨,既不會油膩又能保持濕潤感覺。

「明星商品」妝前底霜Prime Primer更是我每次赴韓,被身邊朋友訂單嚇怕,水蛇春人名都落order要我買番來!
塗粉底前用上,可以令皮膚變得滑溜,毛孔及細紋就像打造焦柔效果般,令往後上粉底時皮膚聽聽話話。
這Primer妝前底霜共有三款,有幻彩、啞光、保濕,同樣是因應不同肌膚類型所須

我偏好的是「啞光修顏液」(綠色瓶身),特別適合香港潮濕夏季及混合性肌膚,
含control powder為底妝防油防汗。

有一款好玩妝品,是lip tint,
先旨聲明,優點是持久不脫色,缺點是好難卸妝囉!
質地是液體狀,擠出來無論是黄色或透明,當置於唇上或皮膚,
就會因熱力轉化為淡粉紅,效果好潤澤,有淡化唇紋及改善暗啞嘴唇功效!

有幾款paper mask都好吸引啊!
黑色呢款係黑豆保濕,用上黑色紙素材,未知效果如何,仍未試用!$36/片

我最鍾意係highlighter,用在鼻位、眼底、下巴令輪廓更立體,
呢款毛掃筆就是珠光粉紅色,打造健康skin tone,
塗粉底後在所須部位抹少許,才撲碎粉,效果自然。

專櫃一邊設有梳妝鏡台,有Sasa makeup artist可以幫大家即刻試妝,
確保啱自己皮膚及輪廓至據為己有,咁就唔怕因包裝靚兼價錢平就衝動錯買啦!

-
Banila Co. 專櫃
銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心 SaSa Supreme

—————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
欽點必買 襲港韓妝品

近年韓國妝品愈來愈受歡迎,質優價廉,連我自己都陸續投入韓妝品懷抱,今期專欄介紹一個我的欽點產品,請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。