2013年7月29日星期一

美顏生果 食得有法

食,是我人生最大樂趣
而我更大的樂趣,是找出有益的食物,大吃特吃。

或者你會覺得我揀飲揀食,但以我的暴食性格,如果不挑最健康的食物才放入口,我好可能係一名大肥婆。

我,每天風雨不改,水果當零食,士多啤梨蘋果橙都不是我的最愛,因為美顏度不是top three。
到底我最常吃的是甚麼生果呢?
答案是車厘子及紅石榴。
剛剛的星期六日,我都是和化妝師Soie一齊工作,我更帶備了一大袋車厘子作為工作時的醒神小食,當Soie分享車厘子時,佢一食就大叫:「嘩.....好好食呀,超甜又爽口!究竟依家D車厘子係咪好貴?」我答有好平和好貴。而買車厘子,真係唔慳得,平價的,軟身、似豆腐,毫無口感可言,仲淡而無味;一定要揀外表實淨咬落爽脆,才是新鮮,營養價值更高,幸好,呢一方面有我精明媽咪代勞。貴一點,我也常吃車厘子的最大原因,是對身體好,可以補血,血氣足,氣息自然好,皮膚都會白裏透紅!

其次,紅石榴亦是我的最愛,雖然食用特別麻煩,切開兩半後,再把其中的紅石榴籽刮出來。食的時候又多核,基本上極不方便,但就含有非常豐富的抗氧化物,有效對抗皮膚衰老,你話幾咁辛苦都好,都係不可不食。
我早已投資了一部非常有用的工具,幫我解決紅石榴的食用問題
答案係目前市面上流行的「慢磨機」,將紅石榴籽放入機內慢慢壓碎,就會滴出新鮮純正紅石榴汁,而核會被完全揸乾分隔,方便至極;一個紅石榴搾出來約有半杯,一星期飲兩杯,為皮膚對抗游離基侵害,是抗衰老補品。
只係慢磨機並不便宜---$4,xxx,所以我話自己「投資」了此儀器,當然,如果你可以好好運用佢,將會係比焗麵包機般實用的烹調工具,呢部機仲可以將新鮮生果自製雪糕添,將罪惡至極雪糕盡量變得健康,haha,我日後再同大家慢慢詳談慢磨機的好處啦!

————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
如何愛錫 私密處及身體皮膚?
很多人只專注面部護理,對身體皮膚及女性私密處絲毫不著緊,到遇上問題就須加倍努力才可扭轉困局;我會因應一般人最常見的敏感、痕癢、死皮堆積等問題給予防禦意見。請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。