2013年7月11日星期四

瑞典手信結果公佈

尋日一鎚一音,公告各位我去瑞典搞邊科,就係參觀透明質酸品牌Restylane總部。
一如以往,我工幹或旅行也會搜羅手信送俾讀者,而從上個月的送禮blog文.....

瑞典十份手信等你攞!


看到大家的反應,令我好感動,最終我要從一百七十多個留言中,揀出十位幸運兒,仲逐個逐個睇下大家寫乜,我都好畀心機呀!
不過,請原諒我拖到今日先公告結果,畢竟最近為了第四本著作而忙到天昏地暗。
再次恭喜以下得獎者:



Jane Leung
iamjaneleung@xxxxx.com

手信No 1:AHLENS 熒光綠clutch
因為它的螢光綠 螢得來很型。
很美我很想用來襯我的新買little black dress去clubbing

我揀選原因「識得用熒光色去襯little black dress,拎去clubbing,祝你成為全場焦點求愛大作戰成功呀!」
-------------------------

我希望得到AHLENS檸檬黃clutch!
原因係黎緊summer有4個wedding要去, 搵左好耐都揀唔到一個啱心水嘅clutch, 一見到妳揀呢個即時心動!! 仲有, 今年好想試下著/用黃色items, 之前未試過呀 
我揀選原因「我每次去wedding都會悉心打扮,認同你所言;收到禮物後,記得將你去呢四個wedding的配襯look send番俾我睇喎。」
-------------------------


TattooHana leung
tattoohana@xxxxxxx.com
no. 3 ya. 啱晒鍾意去旅行周圍貢既我,放便將重要物品習於一袋,橙色咁sharp實唔怕留低。
我揀選原因「我去旅行都係大頭蝦,試過將成袋日本手信漏低在酒店房間,所以我真係希望呢個clutch可以幫到你。」
-------------------------



Christy cheung
hyin_bo@xxxxxxx.com
我想要手信no4 
從小到大皮膚都沒有什麼問題 但係半年前 塊面無喇喇又紅又腫 初時以為被蚊咬所以無理會 點知一個星期都無好過就去睇醫生 醫生話我皮膚敏感 所以就食藥同擦藥膏 依家好番無再紅同腫 但係皮膚就好乾 所以想試萬能急救滋潤膚。
我揀選原因「由無皮膚敏感到突然發現自己有皮膚敏感,係一件好大的打擊,真心希望呢件產品可以幫到手。」
-------------------------

你好,我喜歡 :手信No 4:Idomin Salva萬能急救滋潤膏 
因為我對手好似四十幾五十歲,但是其實我得廿七!成日可能我成日要係飛機做野令到對手又乾又多紋。。。。見佢好好又可以搽咀,因為我咀唇成日爛,,,-_-,.希望可以試下。。
我揀選原「皮膚年齡遠超真實年齡,加上你的工作環境,相信呢件產品對你大派用場。」
-------------------------
Restylane深層保濕潤唇膏,以下5位得獎者各得一支!
我係好需要 啊Yoko!
因為我個嘴隔日就嚴重甩皮過龍到流血, 已經足足一年喇! 睇過三個西醫, 都話我敏感, 潤唇膏滋潤度不足! 但我已經試左好多好多支喇…..悲哀…………..:(
希望試到呢支, 幫到我改善啦!
我揀選原因個嘴甩皮甩到流血,情況嚴重,一定要好好打理,希望這潤唇膏幫到你
-------------------------

好想要手信No.5 Restylane 深層保濕潤唇膏啊!從來無諗過這個牌子會出潤唇膏!好多好用的潤唇膏都是盒仔裝或好似handcream包裝,要用手指塗好,但對於我呢啲係醫院嘅人而言,的確比較唔適合,不衞生。所以好想試用到這支支裝潤唇膏!謝謝yoko!
我揀選原因識貨,知道Restylane出潤唇膏保水度有信心;欣賞以你的專業幫人工作,就送給你!」
-------------------------

想要手信No 5:Restylane深層保濕潤唇膏。因為就黎結婚啦,但個咀由細到大都好易爆拆,唔想結婚個日都係咁呀!希望得到呢枝香港無既潤唇膏啦!
我揀選原因「人生大事,連個咀都唔爭氣,點可以!」
-------------------------

手信No 5:Restylane深層保濕潤唇膏
因為 我要熱吻!!!!!!

我揀選原因「夠直接,我鍾意!」
-------------------------

我鍾意No.5,因為全家都啱用,我有對仔女,比佢地搭就最好^_^
我揀選原因「終於有小朋友會用到我送出的手信...nice!」

以上十位得獎者,請你以留言時所用的email,send你的及地址去yokotips@gmail.com,我就會將手信寄到你府上!
再次恭喜!

--------------------------------------------------------------
—-
Yoko Tsang《尋美  變靚述》
7月17日登場 80萬禮品隨書附送
今次繼續歷年傳統,在書展期間(17/7-23/7)購買我著作的,都是貨裝名牌美容產品,都比書價貴超級好幾倍(至貴的是$790/件)是目前炙手可熱……這樣才對得起各位的鼎力支持

*去不到書展的請留意:7月19日起全港75間書店都有售,今年破天荒,隨每本書送出共5份各大美容品牌試用裝,保證有驚喜

先睇Promo片!可以率先知道「書展限量版」有乜貨裝禮物送呀!












沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。