2013年7月5日星期五

《尋美 變靚述》7月17日華麗登場

從來未試過把這裏丟空一星期,但偏偏,過去幾日,都冇時間寫blog,實在要向每一日定時來這裏的讀者說句抱歉!
這個星期的日本之旅,是一個非常難得的體驗,謝謝Lush的安排,讓我體驗了一次我從未試過的日本農莊之旅。但其實,每一日每一刻,我都Whatsapp不斷,因為這是我的第四本著作最後一週的校對,今日,就是死線,208頁內容,確保資料正確、排版正確,是一個難度!連和我一起出trip的傳媒朋友都笑言:「你係咪咁日理萬機呀?」
我經常對自己講,讀者可以在我的blog睇到免費內容,要俾錢才睇到的,我一定更加落足幾擔心機,才對得起畀錢的各位。我在 MORE 的專欄如是,我的書更加。

買我的書而能夠報答各位的,就只有隨書附送的美容禮品,今次繼續歷年傳統,買書送的,都是貨裝美容產品,都比書價貴好幾倍,而且,都是目前炙手可熱的產品!這樣才對得起各位的鼎力支持!
下星期會詳細介紹隨書附送的產品,今日,先睇Promo片!可以睇到有乜禮物呀!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。