2013年6月7日星期五

變靚牙齒---vol.2 好友現身說法

你哋記得嘛.....5月初 blog 文,我同大家預告有明燈實證出現,究竟點樣可以令不整齊牙齒變得超級整齊呢?

終極變靚法,揭盎!

多謝我好友Parky現身說法,佢確實係最佳分享者,識佢呢幾年,睇住標記兔仔牙同哨牙,令她嘴唇形態欠美感,與人對談及大笑時都無自信!

多謝Parky願意將N年前cutie照片,讓我公開啊......

直至呢一年多,經決心改變大行動,Parky而家靚晒......不單止牙齒,是面形輪廓瓜子咗,不須botox啊!
而家,完全感受到整齊靚牙齒對人生、愛情、事業得著,仲非常感激我當初努力不懈的勸免,因為我,佢至最終的起心肝箍牙,haha.....今後從此受惠!

女大十八變,Parky 加上做了療程,確係省鏡好多,haha!

我與多位相熟牙醫傾談,compare現今多種不同方法和不同品牌,最終喺我仔細既分析下建議Parky用隱適美(Invisalign)隱形牙箍療程,因為我嘅宗旨是「一係唔做,做就要最好」,尤其是推介別人責任更重,呢個brand正是全球最大集團,技術先進,最有質素信心保證!吓Parky果......

 -
其實有好多人亦有箍牙的需要,卻不願付諸實行,總是借口多多,採取拖字訣,即等同浪費自己青春啊!

你哋心裏面的疑問就等我拆解啦!
Q1)接受箍牙要先剝牙嗎?
不是所有箍牙個案都要剝牙, 要由隱適美特許牙醫檢查後先可確定治療方案,係好個人的,剝唔剝牙都可以同你既醫生商量。

Q2)箍牙過程會痛嗎?
如果是傳統鋼箍就有機會痛,仲會刮損牙肉,我建議Parky的隱適美隱形牙箍是根據牙醫預先在電腦模擬設定牙齒移動情況而度身訂造的,牙箍物料表面光滑,使箍過程舒適度大大提升。

Q3)箍牙後,生活上會很不便?
Parky告知不太受影響!
例如食飯時可先除下牙箍,待進食後,先刷牙才再戴上,好方便。
亦由於物料設計夠軟及夠薄,套在牙上不會有阻礙感覺,流利說話都no problem喎!
唯一要配合,是初期較頻密見牙醫跟進度,至中段就好一點,可以6-8星期見牙醫一次。

Q4)箍牙時,會醜樣?
如果是用隱適美就梗係唔會啦,牙箍是全透明的,基本上近到同人傾計嘅距離,對方都不會察覺到!如果是傳統鋼箍就當然不雅啦!

Q5)箍牙療程要好耐?
普遍是一年半至兩年,但大家要衡量,接受一次療程就可以靚足一世喎,乜都抵番啦!

Q6)箍牙係咪好貴㗎?
一分錢一分貨,套在口腔內最緊要物料優質安全同埋全程由註冊牙醫跟進,貪平卻最終成效欠佳,是累了自己,得不償失啊!
有分期嘛,以一般療程而言,是約四萬至八萬,視乎不同情況所須,最重要是可以分期,以Parky為例,她平均每個月都是二千多元,買少一個名牌袋換來牙齒靚足一世,呢條數算過梗值得!

Q7)透明牙箍有什麼選擇?
「精明消費」一向是我貫徹宗旨!
當今透明牙箍品牌不止一個,但大家要慎選,千萬別被表面平價蒙蔽,等我大家精明慎選啦:
生產地、技術等非常重要,還有tricky位,是只要上網做少少功課,其實一輸入keywords就可以search到品牌所言真確性,我為大家做晒功課,不好的不說了,總之好的才明言,全球超過二百萬人都用咗隱適美(invisalign)牙箍療程,是美國高科研技術,超過15年歷史,有眾多牙醫選用,勁多clinical Researches引證成效,始放心推介俾大家呢!

如果你都有牙齒不整齊困擾,第一步建議先約見認可牙醫做檢查,睇吓適唔適合用呢個方法拯救美齒啦!

最後,這是我衷心的話「女人唔懶得,keep 住最佳狀態,提升競爭力!」
--

為咗令大家更明白,我認真製作了一條短片

仲邀請埋Parky同我一齊簡介變靚過程,請即睇片:


-
整齊牙齒固然重要,究竟大家又有咩方法呢?
我決定集思廣益,我出禮物,你出建議
特別鳴謝:隱適美贊助支持啊!)

Philip Sonic Care electronic toothbrush 價值$1,698/套

由我揀選答得最好最妙的3位,每人就可免費獲贈喇!
請大家http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=9708留言:「可以令牙齒變靚的方法!」

*截止日期2013年6月13日
----------------------------------------------------------------------------------

本週《MORE》專欄精采內容:
減暗瘡 舒濕疹 全天候抗菌

假如你經常受暗瘡、敏感、濕疹所困擾,潔淨的空氣對你更是重要,皆因空氣中的細菌,都是導致上述問題的主因之一。但如何生活在一個無菌空間?原來家電都可以令皮膚質素提升,還有一件產品「XX梘」可以幫到手啊!請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。