2013年6月17日星期一

外遊後遺症---對付暗粒、小瘡之法 vol.1

每次外遊,梗有手尾跟,到埗兩三天我面上就會爆暗粒,一直纏繞返港!

唯獨到日本及韓國,可以有免出事金牌,相信是天氣較爽;在香港,幸而大多時間我也沒這樣的苦惱,是適合與我皮膚和平共處的地方。



然而,早前去上海,因水質不潔,空氣污染,爆了幾顆小暗瘡和超微細暗粒;上星期到瑞典,就因時差6小時,捱夜加飲食不定時,到埗第三晚出事,情況不同,爆的是幾顆大暗粒,腫起的沒泛紅沒膿頭,加插唇邊銷魂小暗瘡,我就洞悉是睡眠不足警號,加上當地天氣勁乾標油谷暗粒,我已連敷三晚paper mask,帶備最強保濕品牌---
有SK-II、Talika,仲加多次Erno Laszo的冰白面膜自行倒膜(即時為皮膚降溫舒緩至15度).......係幫到手但都敵不過四方八面侵害!
-

上星期四中午回港,返家謝絕接聽所有電話,來個午睡幾小時叉叉電。淨+水......
晚間即敷Kiehl's白泥清潔面膜,徹底吸走油脂污垢;當時絕對不敢使用速效去死皮法,即是不可使用含酸性的peeling gel或peeling mask,皆因瑞典天氣好乾燥又超曬,我皮膚處於極缺水狀態,鼻側都甩皮添呀....慘慘,代表當時皮膚好脆弱,切忌再受刺激,否則會好嚴重,就是乾敏感。
使清潔面膜後,護......
我揀咗搽Glycel 燕窩啫喱眼膜,再on top覆蓋Menard paper mask,是礦物溫泉水成分,保濕舒緩降敏,最啱脆弱肌膚使用,之不過呢片mask係天生有缺失,是精華液非常少,一黏上面已經有浮起不貼面情況,我會用番Menard支礦物水或Enary甲殻水加料,兩者也有天然抗菌去暗粒效用,這樣組合起來敷上,就可保持皮膚起碼15分鐘濕潤狀態,鎮靜肌膚效果very good!
-

......
星期六我抽空去beauty center咗做個quick facial急救,是西班牙儀器的超聲波導出深藏污垢,及加導入高濃度保濕精華,成個過程只須半個鐘(通常我趕時間走下埸,唔會倒膜)。效果已經勁顯著,完成後粗嚡鼻位即刻滑晒,全面皮膚好亮好軟,一星期一次就可以keep到效果防止面色泛黃出暗粒呀!
清水變污水,是我的泛黃油脂和粉刺被超聲波'震'了出來啊!為皮膚徹底大掃除,肉眼睇得見的效果證據,我最buy!

Quick facial接著下場就係去焗岩盤浴艙,45分鐘出一身汗,我由頭皮、面部至小腿爆汗,務求火速排毒,要趕快踢走面上暗粒啊!我近幾次也是用大部份人最適合的55度,決定下次追至60度,看看焗後身體脂肪率會否減得更多先。
而我面上的「能量爆汗面膜」在台日超熱賣,成為女士們至hit「刀削面」家居法寶可以瘦面能夠幫助排出重金屬和毒素,我已經在屋企經常使用,仲有N個善用妙法,想知?大家買今期《東地MORE》雜誌(17/6),睇我的專欄啦!
-

仲有一款新推出市面的「防治暗瘡面霜」,我呢幾日咁啱需要到佢,講真至會用囉,已經連試5日,確係得喎,決定撰文分享.......請大家待續!
—-

本週《MORE》專欄精采內容:
Pizza面變刀削面 告別水腫毒素
 想痩身養生,可以定期做我上星期推介的「岩盤浴艙」,今回壓軸分解,家居「痩面排毒美肌法」!
 敷面膜可以保濕不足為奇,我推介的「能量爆汗面膜」還可以瘦面,更有療效證明;在台日超熱賣,成為女士們至hit「刀削面」家居法寶。留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。