2013年5月17日星期五

立即報名! Yoko x YA-MAN「瘦面纖體美容科技工作坊 」

每次品牌與我crossover的護膚分享會都令我好頭痕,因為報名人數每每超過場地可容納人數,而大家嘅留言又十分極之誠懇,真係好難挑選! 
當然這是開心的頭痕事,希望繼續得到大家的踴躍支持啊! 

嚟緊下星期又有分享會,好開心....可以再次同大家見面喇! 
今次係處女下海,不是分享特式護膚品也不是心水化妝品,而是潮興家用美容儀器啊! 

邊個品牌? 
是日本著名家用美容儀器品牌YA-MAN,大家有無留意佢哋巴士車身嘅廣告呢?
 
-

YA-MAN 是日本第一美容小電器,  擁有過百種專利技術 ,美顏效果仲相當吸引添: 
 想皮膚油脂污垢離大家而去的有; 
想皮膚深層濕潤無乾紋的有; 
推走麵包超人痩面的亦有; 
轆走肥美雙下巴的又有; 
溶走脂肪bye bye車呔腰豪華臀都有...... 

今次由我blog recruit 的人數真係太稀有,因為部份要留位予品牌的VIP啊!物以罕為貴,一日兩場,每埸我讀者15人。 

未講報名方法,先簡介一下當日內容俾大家知--- 
分享會主題: 
「瘦面纖體美容科技工作坊 」 

 內容: 
我屆時會爆俾大家知 ,YA-MAN 邊幾部家用儀器真係堅work,令我即使成日化妝都keep到皮膚乾乾淨淨,仲夠保濕添! 
敷Mask有咩法寶可以媲美salon級效果?
仲有食極都無肚腩的其一原因,就係好在有佢喺屋企幫手..... 
透露咁多先,總之係我Blog同專欄都未曾分享過嘅---美肌瘦身秘密嚟㗎! 

參加者除咗可以即場體驗各款YA-MAN 美容儀器之外,仲有美點及飲品免費供應,當然唔少得welcome gift送俾大家啦! 
可以增進美肌知識又好玩,男女歡迎,你哋不容錯過呀! 

日期:2013 年 5 月 23 日(星期四) 
時間:下午 1:00 – 2:00 或 晚上 6:30 – 7:30 (兩埸) 
地點:金鐘廊 LAB Concept Facesss 美學教室 

***報名方法 
敬請在這文章留言:
「你想參加Yoko x YA-MAN工作坊原因!最緊要寫明想參加1:00 或是6:30嗰埸呀!」 

截止報名日期:5月21日中午12時正。
***獲邀參加者,將於5月21日收到由YA-MAN官方發出之電郵通知
————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
率先睇 全球嶄新瘦面提升技術
人人夢寐瘦面提升,究竟有甚麼最強科研儀器?今回確實震撼,率先向大家披露,機界名牌有嶄新機頭登場,就是定於今期專欄面世之日(145)於香港正式推出,我有幸在正式面世前成為率先體驗者,立即掌握第一手資料如實與讀者分享。請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。