2013年5月28日星期二

「收油」心水產品 vol.1

上星期blog講「滅瘡」呢個話題,估唔到咁多人有興趣,好多人在網誌及Facebook Page留言問我產品推介!

「滅瘡」以外,仲有另一話題肯定啱大家睇.....我預備公開兩件心水「收油」產品相信喺而家超熱超濕天氣大派用場啊!
除咗重點「收油」仲可以附帶「收毛孔」,係咪好吸引呢!

第一件是「茶樹T zone精華」
茶樹具天然抗菌消炎效能相信好多人都知,美容品牌中強推呢系列是The Body Shop,求學中受暗瘡困擾的基本上都會打佢主意,全因價錢實惠及有口碑!當年,我第一款含茶樹滅瘡產品都係買佢


呢支叫做「茶樹毛孔細緻精華」,但我唔會期望搽咗佢毛孔就可以縮少,而是有信心能抗菌助暢通毛孔,從而減少粉刺黑頭,而使用後最即時感覺到是一陣涼意,和一陣強烈茶樹味道,然後看到油光被隱藏,鼻子毛孔視覺上會細緻了,大半日也能控制油光,混合性皮膚如我者恩物呀!($189/30ml)
每日妝前用最啱feel,可以減少出油,減少溶妝,至緊要抗菌撃狙粉刺!使用方法是抺爽膚水後,在鼻及下巴位用上這「茶樹毛孔細緻精華」,面及額位我會用保濕精華,才再整體覆蓋面霜,繼而化妝塗底霜>粉底.......搽咗佢,真係面油紙都可以用少咗!

質地:是透明狀,一抹上皮膚即吸收。
-
油光減少。
-
究竟產品係咩原理?
1)主打成分是茶樹油,來自肯亞有機種植農場;有效擊退暗瘡細菌,是天然滅瘡方案,雖比不上靠AHA、BHA酸性成分快見效,卻是不傷皮膚的溫和之選。
2)礦物粉末將油份包裹,阻隔皮膚接觸,保持清爽狀態,皮膚呈啞緻毛孔就會看來細小一點。
3)阿爾卑斯草本植物萃取,是有收斂毛孔之效,當然這是長期使用的終極理想;計我話,要確切達致收毛孔目標,還是靠儀器如Ematrix、Fraxel、微針、peeling 等治療吧!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。