2013年5月13日星期一

率先睇 全球嶄新瘦面提升技術「預告篇」

今日呢篇blog文是精采預告,敬請大家買本今日(13/5)出版的<東方新地more>,睇咗我嘅專欄,就會知道有咩美容獨家料爆!

大題是:
率先睇 全球嶄新瘦面提升技術
呢張相係上星期我在Facebook page同大家預告的......
塗麻藥等待中!局部治療體驗最新超强科技!
Haha,好在眼妝可以保留,陣間有飯局嘛!
結果引來大家好奇:
好心急!什么來的......... T_T
要用到麻藥..O_O
 i want to know the details?^^
抽走面部多餘脂肪? (手術.....我唔會敢做呢!)
你個面咁瘦重要瘦面?? (所以我咪揀面脹嗰边做測試囉!)
---
人人夢寐瘦面提升,究竟有甚麼最強科研儀器技術?

 我會評為療效非常顯著,人生必做療程啊!

 今期專欄內容確實震撼,全港由我率先披露,更有幸在該技術正式面世前被邀成為率先體驗者,當然立即掌握第一手資料如實與讀者分享。

此外,超嶄新的醫美界「明日之星」,我稱之為「合併瘦面療法」,究竟係乜嘢?
兩者結合,輪廓提升緊緻瘦面,3D標緻形態做出最靚面型,效果仲可last成兩年?!

相信大家好想知......「合併瘦面療法」在那醫美診所?精明價格?

 以上種種,請大家先買本<東地more>,明天我會在網誌再作解構啊!
敬請待續......
————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
 率先睇 全球嶄新瘦面提升技術
 人人夢寐瘦面提升,究竟有甚麼最強科研儀器?今回確實震撼,率先向大家披露,機界名牌有嶄新機頭登場,就是定於今期專欄面世之日(145)於香港正式推出,我有幸在正式面世前成為率先體驗者,立即掌握第一手資料如實與讀者分享。請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。