2013年5月27日星期一

整了,是否一定變靚?

女為悅己者容,有邊個唔想自己可以比現在更靚?
對於美的標準,每人定義不同,你總不可能獲得所有人的歡心,正如世界上總有人覺得劉德華好樣衰、苟云慧一點也不美。
我自己則認為美需要忠於自己,唔通要好似韓國選美般,21位參賽者,21張相同的面孔,一個獲得冠軍等於大家都是冠軍才算精彩完美?
當然,包裝一定用糖衣,但我根本裏最想知,整了是否一定變靚?可惜一直欠缺客觀數據及陳述,到底整了是否成個人變得充滿自信?還是十分懊悔?變前靚,定係變後靚?還是變到人人都唔認得自己,一個人當自己全新面世,拋棄過去,重新開始?
終於,又係《康熙來了》解答了我的疑問,一個人工美女選美賽,揭示整容對女性的影響。雖然有人整完比未整更唔靚,但人工美女們都是喜歡後天的自己多於先天,但我更喜歡她們真實分享前後轉變的點滴,加上台灣節目參加者一向的敢言,如果你正有整容打算,不如先睇呢一連兩集的康熙來了,再反思,後決定。



——-

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。