2013年4月22日星期一

日本攻略 Vol 6 「美容潮流篇」

我早前去東京,出發前寫了一篇文章:

文中我答應過會帶手信回禮,給提供好去處的讀者,以示答謝!
以下幾位多謝你們的熱心建議,敬請電郵住址或辦公地址給我,以便寄上禮物啊!

今次送出的禮物,是我精心挑選的護膚品,乃日本新發亮和備受好評產品,正正是今期出版(224)<東方新地more>專欄內,會同大家詳細分享的。

以下D係乜東東?
輕輕講解下啦,詳細內容及日本售賣點,敬請買本<東方新地more>支持我及傳媒工作啦!


氧氣護膚新境界
日文「碳酸」即二氧化碳 ,在美顏範疇上廣泛被應用,是透過活躍紅血球促進血液循環,達致䆁放更多氧分供皮膚所須,面色自然好、皮膚也就健康。
我在日本搜刮了兩款「碳酸」產品,也是有齊潔淨肌膚和煥醒細胞功效的。
最特別是圖中如袋裝面膜,有個人樣嗰款,是粉末來的,內有A+B兩小包,倒入水中拌勻即爆發碳酸療效,將整個面部浸入閉眼及閉氣,約10秒上來透透氣,重覆3次,最後用水沖浄即可,就是進行滲透護理療程。
我用冷水混和幫助收縮毛孔,完成後皮膚好爽好滑,膚色即時白皙。
預備了3包送出啊!

滑不溜手Hand Spa
左邊兩盒是供一次使用的Hand spa磨砂乳霜,含有海鹽及豐富植物油,發揮褪走老化角質、同時注入營養滋潤手部皮膚;一撕開盒紙就會有如10個西柚切開在面前,强烈清香味道,我試過用唔晒,放在廁所枱面,兩日都仲聞到西柚味!
我勁like,用一次雙手皮膚超滑呀;不過幾十蚊盒以用一次性來說有點貴!

紅色嗰支係護手霜,我精挑細選成分是「蛇毒」,唔使驚只是名堂不是堅蛇毒,即胜肽成分仿蛇毒麻痹功效,可以放鬆肌肉令皺紋減淺,另加入植物油滋潤手部皮膚。

藥用救睫
仲有一款手信是「藥用育毛劑」,日牌'Collistar' Long Rich Treatment,我揀選的是擁有<醫藥部外品>資格,即具安全和有效認證專門拯救睫毛,促進再生、養毛、防脫。
 ----------------------

敬請以下讀者電郵住址或辦公地址給我,以便寄上禮物啊!

adrian, on April 5th, 2013 at 11:37 am Said:
tokyo sky tree, 新的電波塔! 全世界最高的電波塔
係好靚的藍白色, tokyo tower好唔一樣
可以由淺草轉tokyo sky tower line直到, 好方便
不過而家要網上售票, 仲要抽, 可能要搵日本朋友幫幫手
http://www.tokyo-skytree.jp/cn_t/index.html
但老實, 就算上唔到去如果去開淺草都可以過下去, 因為真係好靚
 --
Christy, on April 5th, 2013 at 4:33 pm Said:
Hi Yoko,
之前同老公去神戶食過呢間既但馬牛真係超正!知佢喺銀座都有分店去試試呀!如果鍾意和牛就實鍾意!
ビフテキのカワムラ 銀座店
TEL
  : 03-6252-5011 
FAX
  : 03-6252-5012
E-mail
info@bifteck.co.jp
東京都中央区銀座6丁目5-1GINZA MSTビル8
http://bifteck.co.jp/contact.html
 --
Shirley, on April 6th, 2013 at 12:39 am Said:
Yoko,
知道你去東京我好開心呀!可以之後睇到你SHOPPING推介!
有幾個地方睇下你岩唔岩先!
五十年歷史的老店-美登利,
係食壽司放題,好出名嫁~
http://www.sushinomidori.co.jp/index.html
仲有受歡迎既pancakes-Eggs ’ n Things
http://eggsnthingsjapan.com/
另外,YEN平左噤多,去中野睇下錶,應該搵到D平野吧!哈哈
期待你日本回來喔! 玩得開心D!
 --
fionso, on April 6th, 2013 at 11:16 pm Said:
想問番yoko你上次介紹果款 減肥沖劑既沖劑係 邊到買??我五見左上果幾期more;(
ps 介紹淺草一間 吃鰻魚的平民老店 叫色川 係台東區雷門2-6-11
營業時間由1130-1330,1700-2030 休息:星期日及假休不定休
點解介紹呢間店呢 除左旅遊書有介紹之外 鋪頭燒鰻魚既味係超香 係店外 己經聞到 香噴噴 熱騰騰既鰻魚同埋 師傅既秘制醬汁 加上白軟既白飯 係超級正 推介yoko去試下 但有點要注意既係 鋪頭係巷子裡 吾好找 因為上次夜晚去 人生路不熟 五係果陣超香既鰻魚味 夜媽媽 真係搵五到 所以強烈建議白天去食!!!
 --
Denise, on April 5th, 2013 at 3:05 pm Said:
可以去築地食壽司(如果唔怕早起的話~~haha)而且好似就黎要搬la!
睇夜景都可以去台場,都一樣靚架~
仲有自由之丘~d歐陸色彩又有甜品食
haha,
玩得開心d-p
 --
Jessica Chan, on April 6th, 2013 at 7:24 pm Said:
Hi Yoko,
我很久沒有去東京了,但朋友夫婦剛自千代田回來,看他倆撐艇仔追櫻花的照片很浪漫啊!那裡好似开放至明天7号,以下是有关網址。玩得开心啲
http://kanko-chiyoda.jp/tabid/1112/Default.aspx

————————————————————————————————-

本週《MORE》專欄精采內容:
攻日搜刮 新發亮美容品<護膚篇>
 我近日遊日本,時值日圓大跌,可實踐精明消費攻略!搜刮了眾多新發亮的美容產品及資訊,會一連兩期與大家分享!
遊日必逛推介美容店舖是什麼?
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。