2013年4月15日星期一

日本攻略 Vol 3 「美容潮流篇」

比起較早前遊韓,今次遊日,驚喜更滿載,皆因韓國的美容品牌十居其九已經在香港駐腳,水貨也勢盛;然而,很多日本特式美容產品卻沒有在港發售,其一原因是於水貨生意人角度而言,入貨成本較高,無乜利可圖。

故此,今次遊日搜刮到很多好嘢,是香港買不到的,成為我心水提名產品。
大家即將去日本的話要大舉入貨!未計劃去都要記得我嘅shopping list喇!

得意嘢會在這裏分享,重點產品敬請大家支持我在撰寫的專欄,將會一連兩期欽點新發亮心水美容產品!

話題之作
呢個係乜東東?
顏色好搶眼,designer chair?No,佢叫'Balance Chair'!

我喺Tokyu Hands 見到大規模陣列,即刻被其影片及leaflet吸引住目光。

仿盤骨3D座面,有乜用?

它是keep fit chair,叫'Cuvilady',設計特點360度swing,據稱定期坐落去就可以重點修腰及修pat pat;買番屋企嫌阻地方,唔會.....佢平時仲可以變番做張櫈,秘訣是要加平衡板在櫈底。


試坐,腳也只能屈曲,因為好難難難....balance!會左右搖搖,haha!

女士們一定好有興趣,我都係喎!一見到就喺Tokyu Hands旁若無人試玩(皆因唔喺香港嘛, hehe),仲跟住片中示範,可以有極多變化模式;初初頗難handle,因為櫈底是圓形,會滾來滾去,奧秘就在此,迫你腰及pat pat左拎右拎做運動,玩咗一陣已經出汗添!

但有一點我好懷疑,張櫈尺吋真係人人啱坐?我試坐時都要用手幫一幫兩邊盤骨嘅肉推入去櫈內,即係幾迫下喎!唔怕公開,我pat pat是33.5,我估計頂盡可以塞入嘅尺寸係35.5寸,巨pat或男士......so sorry......即使夾硬塞入至怕出唔返囉,haha!

本來即刻決定入貨,一係因為價錢唔算貴,¥9,800約HK$800,買張靚櫈都唔止啦;二係諗到纖腰緊pat pat就好有衝動喇!
還打算臨走嗰日至返店買,當冷靜落嚟,要理智一點,諗起屋企兩隻大爺貓,呢張咁sharp color嘅健康修身椅一定成為玩具,俾佢哋玩殘、甚至變成貓牀天地,所以......不能買啊!
大家有興趣不妨上官網了解多一點


明天再續話題之作

————————————————————————————————————————————-

本週《MORE》專欄精采內容:

靚髮有辦法
女士們秀髮經常又電又染又熨,難免枯桿折斷受損,想時刻保持髮絲健康美麗動人,須要額外修補行動,除了勤做焗油護理外,幾件產品要推介大家啊!

防脫育髮亮澤鎖色修護造型
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
調好肌膚必備三寶
經常化妝,美麗背後,皮膚容易積聚粉刺,膚色變得暗啞…… 更需要特別保養。我有法寶,好讓皮膚休養生息!修護卸妝油好肌底妙品修飾駐顏品
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。