2013年4月12日星期五

日本攻略 Vol 2 送大禮--- Fake print 日牌手袋仔

我每次工幹或旅行也好,都有記住大家㗎,美容手信當然唔少得!
上星期在blog留言介紹我東京好去處的幾位讀者我已經預備了手信答謝你哋(稍後公布詳情);今日送出的大禮則人人有機會獲得......即睇!



今次再送勁D,是'Hermes'......fake print......手袋仔一個!
Haha,佢當然不是六位數字的真貨,是日本品牌玩味設計;
雖然比起真版Hermes bag少了一份貴氣,卻多了一份可愛呀!

我是在涉谷Seibu百貨(G/f)搜刮到的,鍾意到一口氣買齊晒4個色添
全部 last one,保證無人再買到,waiting list 都無呀......hehe,令佢變得更加珍貴!


當中一個綠色就係預咗送俾大家㗎,希望你哋都對佢愛不釋手啦!

未講玩法,先睇細節位:
a) 尺碼約是半張A4紙,的的骰骰卻足以放入銀包+手機+紙巾+少量妝品,勁具實用性。
b) 質地是防水防污coating面,耐用。
c) 除咗手挽,仲有條長肩帶,可以斜孭,一物二用。
---

想獲得呢個袋,請按以下玩法指示:

Step 1:請先到我Facebook page[click入link香港美容專欄作家 Yoko Tsang ],俾個 'like'。
Step 2:然後'like'呢個post,及share個post到你wall上與衆分享。

***當中的一位參加者就有機會成為幸運兒喇!
截止日期:2013年4月16日晚上12時正。
多謝參加!
————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
調好肌膚必備三寶
經常化妝,美麗背後,皮膚容易積聚粉刺,膚色變得暗啞…… 更需要特別保養。我有法寶,好讓皮膚休養生息!修護卸妝油好肌底妙品修飾駐顏品
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。