2013年4月11日星期四

日本攻略 Vol 1 「簡介遊日七件事」

大家好,我返嚟喇!


5天日本之行,感受到好多個開心位,以下逐點同大家簡介一下先,稍後才逐步詳細分享,絕對有參考價值啊!


第一:
¥突然大跌,真係咁啱得咁橋!6號出發,3號去銀行睇過兌換率(8.4),好在無時間排隊走咗,至5號出發前再去銀行,因突然的量化寬鬆政策當日大跌至(8.04),so surprise! 
第二:
由於今次預咗在日本買Rolex手錶,識得揾窿路,比香港等同打多個8.5至9折,故此兌換率對我來說影響好大呀!

第三:
估唔到,買到好多好多靚衫靚鞋靚袋靚頸鏈,品質也好,價錢是可以接受範圍內的$160-$900,戰利品中沒有一件單品是貴過千元(當然手錶不算在內啦),可以實踐精明消費!

第四:
最重要是搜刮到好多美容新資訊,仲買咗好多具噱頭特式護膚及妝品,會逐一同大家報導!

第五:
當然唔少得食咗好多好嘢,極上和牛、極上牛舌、美肌膠原鍋、新開長龍窩夫、日本no 1 pancake......大家跟住我嘅 eating list 包保回味無窮,仲包保體重上升添,hehe!

之不過,都有兩件事不愉快的:
第一:
在日本機埸登記的Free wifi 服務,結果大失所望,破壞了旅程的完美。稍後真要同大家分享,是為警惕!

第二:
時值櫻花盛開季節後,我遭秧......到了日本第二天,鼻敏感爆出,仲要係十級嚴重,不停打噴嚏,鼻水湧出,每天逛街與紙巾為伴,原來我是有花粉症嗎?!不得而知,總之依家鼻位成日甩皮又有點泛紅啦!

預告,明天,送份手信俾幸運兒!
————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
調好肌膚必備三寶
經常化妝,美麗背後,皮膚容易積聚粉刺,膚色變得暗啞...... 更需要特別保養。我有法寶,好讓皮膚休養生息!修護卸妝油好肌底妙品修飾駐顏品
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。