2013年4月26日星期五

My 'Hunter' 膠靴 = Style Icon

大家記唔記得,兩三年前膠水靴突然氣勢如洪,波點、橫間、印花、黑白彩色、長短筒應有盡有,大前題係平價,大多二百至五百,最近我在日本見過HK $128添,仲係扮Burberry格紋,之不過要忍受料奇差,仲真係會著臭腳囉,呵呵!

而我,從來都無買過以上所講劣質膠鞋,因為愛惜自己對腳嘅健康!

膠鞋,給予我最大信心係有百五年歷史的'Hunter',品牌位高權重,既是英國皇室御用品牌,更是每位英國人都渴望擁有的呢!

無啦啦,點解講心儀膠靴?
事緣,噚日我被邀請去九龍塘又一城,為咗 Hunter 'Pop up Store'.....搭咗40分鐘車,因為鍾意品牌,所以樂於捧場......
是開咗一星期左右,7月就完了,想睇新款要快手!
-
門口有隻金靴,人咁高,梗係影相位啦!
-
今季最fancy款,我會推介蛇紋圖案呀!$1,880
-
鍾意pop color的,一定大愛最新、桃紅等等。
-
仲有人字拖添,最平入門之選,盛惠五百多元!

Hunter = Style Icon
名人效應一籮籮,大家又知唔知係由邊個掀起熱潮的呢?
答案是英國Fashion Icon名模Kate Moss,她每年去Glastonbury 大型音樂會都係背心熱褲腳踏Hunter Original Black Wellingtons,被傳媒拍得到講得多,呢對靴被捧到上天,平民搶、名人都追隨......
Kate Moss
Sarah Jessica Parker
-
Hunter與型格掛鈎,我梗要有一對啦!
千選萬選,我唔要Original款,就係因為個個外國明星都著,42吋長腿...... haha .....無謂比下去;我擁有的是縛繩軍靴款式,全黑版本,型格又易襯。
-
短褲 X Hunter
彷彿成為潮流指定dress code!
唔一定係傾盤大雨至俾佢出場,陽光天晴、去行商埸都可以型格伴隨!
--

最緊要著得我安心又舒適!
看......膠軟到可以用手屈曲啊!
Hunter橡膠是天然植物,富有彈性,唔會硬掘掘,小腿皮膚無投訴;更是可呼吸性物料,唔會焗到標汗啊!
質料好,加上人手裝合細節位做得好,防水度高適水不入;著咗Hunter,我見到水氹唔使避,衝埋去都仲得吖!可惜香港少泥氹,否則好似Kate Moss姐咁,著到對靴包晒泥濘,都不知幾型,haha!

當然唔係靜雞雞偷鞋啦!
Show俾大家知,我有咗呢對咁輕巧flat shoes就可以塞入手袋,
著高踭鞋行到痛隨時可以移形換影啦!(約1磅重咋)
————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
攻日搜刮 新發亮美容品<護膚篇>
我近日遊日本,時值日圓大跌,可實踐精明消費攻略!搜刮了眾多新發亮的美容產品及資訊,會一連兩期與大家分享!
遊日必逛推介美容店舖是什麼?
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。