2013年4月23日星期二

勁潤美白家用療程

有咩美白產品真係可以美白?
有咩美白產品好用?
有咩美白產品唔乾?

成日俾人咁樣問法,你哋知唔知好難答!
我熱愛美白,基本上各品牌有新品出,我都勁心急試用,可以話市面上六成親自用過,可以輕易說得出比較。
卻其實最大關鍵係咩皮膚類型,要配合不同美白成分產品;所以一款美品產品絕對不代表適合全部人!

今日試用報告,清晰明言:
適合肌膚類別---
乾燥+暗啞

最近十日,晚刻我塊面俾晒一款最新美白產品,是Step1+Step2療程來的,是要連續用足兩星期,盛惠$880!
呢個數目
以$62.8一晩搽幾搽來算,梗係貴!
換個角度,$880又只夠一次優質facial,相對又唔係好大花費喎!

是 H2O+水漾高效亮白晩間活膚療程 $880/24盒(14天組合)

呢張相係 Bubebu 引證我已經完成10日療程喇!

【仲有4套(Step 1+Step 2)是專誠留俾大家試用,睇埋落去文章最尾就知點樣可以獲贈啊!】
---
點解使用時,每次要先搽 Step 1+再搽Step 2?
因為「先保濕,後美白!」
皮膚底層要有足夠水分,才可以將美白成分帶入,否則只會浮面,塗什麼也枉然。

我會推介俾什麼人?
自問皮膚極級乾,又想膚色冇咁暗啞,就啱用喇!由植物及海洋精華提煉的護膚油分較重,質感是比較滋潤的。

Step 1:
全力補水、抗氧化,喚醒細胞、飽滿皮膚,打好皮膚健康基礎。
是純天然萃取,海洋成分及紅皮藻精華。
白色乳液狀,質感似lotion ,很潤,分量頗多,剩下足以夠全頸用。
---

Step 2:
重點視覺美肌,為皮膚美白去黃、活膚透亮。
是穩定維他命C、海帶結成分及苦參根精華。


Step 1+ Step 2面霜後......
皮膚即時超潤澤,甚至有黏立感覺,我每次各用半盒已足夠,否則泛油光,其餘會分給頸部和手背共用,咁就唔會兩截色啦!

---
禮!

仲有4套,我是專誠留俾大家試用的啊!
共4Step 1+Step 2合(套)
文章
便期4月26

————————————————————————————————-

本週《MORE》專欄精采內容:
攻日搜刮 新發亮美容品<護膚篇>
我近日遊日本,時值日圓大跌,可實踐精明消費攻略!搜刮了眾多新發亮的美容產品及資訊,會一連兩期與大家分享!
遊日必逛推介美容店舖是什麼?
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

2 則留言:

  1. Yoko, thanks a lot for your sharing!

    I think the best way is to use the Sun-blocked product in the morning and whitening product at night =)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。