2013年3月22日星期五

「拉斐特 x Yoko」捕捉Love Taxi遊戲 贏過百份禮品

我不是劉謙亦不是Yif,但我都識得「分身術」呀!
由今日起,大家有機會喺街上見到'N'個我!


Haha......其實係由18/3起,一連幾個月的部分Taxi車身會有我出現.....亦因為咁,會順勢推出遊戲獎賞同大家玩,總共有102份禮物㗎!尾段再詳解遊戲)

大家還記得嗎?
全港最大一站式婚宴專家---'Lafayette Wedding 拉斐特',我很榮幸獲邀成為它們的「星級美容指導」,與一眾新人傳授揀婚紗、護膚、化妝、修身等等扮靚心得。

話說回來,大家見到有我嘅的士,就會知是'Lafayette Wedding 拉斐特'今年的龐大宣傳之一!
車上印有slogan 「我們結婚吧!」若然你想娶又或想嫁,不妨手指指部taxi暗喻,haha!
此外,車身仲印有我及格言---Yoko「助你打扮完美婚禮!」真心話,能夠將扮靚專長幫人籌備在一生大日子上,我覺得好有意義啊!

Lafayette Wedding 繼上年萬呎埸地開幕,已為眾多幸福愛侶結婚之日打造浪漫難忘回憶;而即將的4月,更有開心大事宣佈,是另一層萬呎埸地相繼開幕,等我預早同大家率先透露有咩勁嘢先:有婚宴旅遊主題cafe、大集團婚嫁主題金飾區、著名集團廚房盛宴進駐、容納200人的會所式婚宴場地.......真的很值得大家期待唷!

而我將會為它們的一連串精采活動擔任主講嘉賓,最快的是30/3月30日「Shu Uemura  X Yoko Tsang X Tiffany Fong美目分享會」
傳授上眼妝前秘技+眼型配對眼妝
........想參加?大家就要密切留意Lafayette Wedding拉斐特的FB Page:
http://www.facebook.com/Lweddinghk
---

想贏禮品,請留意以下簡介:
【 拉斐特 Love Taxi有獎遊戲 】
捕捉繁忙鬧市中的Love Taxi,與最愛一同贏取HK$50星巴克咖啡券100張!
我身為拉斐特星級美容顧問,今次重責是在眾多參加者當中選出兩張最佳照片,該兩名參加者會額外獲得大獎各一份,快啲click入去睇詳情啦♥
手機版:http://goo.gl/E4bA1
電腦版:http://goo.gl/3Yfvy
兩個大獎究竟有幾勁?
呢份禮絕對係重量級,唔止價值高,而且同美顏及健康扯上緊密關係……
我預備送俾大家嘅禮物就是「睡眠美容」—

Tempur呢個品牌---杜拜七星級帆船酒店、話題女王Paris Hilton….. Haha, 我都係用家呀!
King of Pillow大有來頭,用上美國太空總署發明的太空感溫減壓物料,貼合每個人嘅perfect match,令我瞓覺時唔會因為面部肌肉受壓迫出皺紋,呢個key point至緊要!

另一分預備送俾大家嘅禮是「奢華美容」
Kinka 24K黃金面膜 價值$1,279
 被雜誌面膜特輯中評為「最亮白剔透之選」是日本 Kinka純金面膜!我愛黃金護膚不是因為矜貴咁膚淺,而是對皮膚有莫大好處---活化細胞即時改善暗啞膚色,令皮膚更加亮澤迷人,仲可以抗衰老
 ---

【 拉斐特 Love Taxi有獎遊戲 】


 FB  Game link:

————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
新機王 無創改善眼皮下垂、眼袋、眼紋
麼儀器氣勢如洪榮登No 1.Dream treatment寶座?是高能聚焦超聲波」技術無創美顏,即表皮無須任何切口,就可取代傳统拉面皮手術的種種效果,針對眼部治療,仲可以改善上眼皮下垂、魚尾紋、細紋及眼袋。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。