2013年3月4日星期一

拆解妝前底霜重要性!vol 1

搽粉底前有無搽妝前底霜(又稱隔離霜)
我問過身邊好多女性朋友,八成答案是:「無喎!搽完保濕面霜咪上粉底囉!」
Oh.......no!

等我分析壞處及好處俾大家知:
搽粉底前無搽隔離霜,初時大家未必會感受得到壞影響,但只要持續一個月,「保證」膚色愈嚟愈黃又灰暗、粉刺激增、膚質粗糙。
從好處來看,妝前底霜是有效阻隔粉底粒子直接觸及肌膚,防止色澤滲入毛孔;加上部分粉底會添加礦物油加强柔滑質感,卻是堵塞毛孔,助長粉刺元兇;高品質的妝前底霜加入了眾多護膚成分,同步修護肌膚。
故此,再三提醒大家「妝前底霜你要用,又黃又暗悔莫及!」

市面上眾多妝前底霜(隔離霜),老實說又唔係全部都好嘅,質地唔夠柔滑唔夠保濕,妝效唔會靚;光澤度又要恰當,否則似滿面油光;劣質的無乜有效修護成分,至驚有雜質和添加有損肌膚防腐劑啊!

最近又試到好嘢,搶閘同大家分享,是3月至的 must have item......
天揭曉!

———————————————————————————-–

本週《MORE》專欄精采內容:
日本大流行 廉價密集式駐顏面膜
連續敷一個月paper mask,美顏效果有幾好?
一款日本製專業用袋裝面膜,一大袋30片敷足一個月療程,只係$150蚊,贏盡口碑大行其道,在日本大賣外,到了台灣也備受吹捧,大家都一致讚同效果好又激抵用啊!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。