2013年3月7日星期四

強勢送你!$58,000聚焦超聲波瘦面

所有人的夢想,今日,我送給你!
價值$58,000的醫學美容療程,到底係乜東東呢?
呢個療程,真真正正幫你回復青春,對抗歲月,我稱之為超聲波拉面皮,儀器名稱叫Doublo,關於這部儀器,我曾經在MORE專欄介紹過,亦曾在blog中介紹過,大家可以到這裏重溫:強勢機王 拉面皮回春 <壓軸篇>



Doublo,可以講係2013年的夢幻儀器,甚至乎已經成為比Thermage更加夢幻的療程,相比Thermage的射頻熱力,Doublo的雙線聚焦超聲波可以直達比皮膚更深層的底層,效果更加明顯,等同有拉面皮手術的成果,卻完全毋須動手術,療程後唔紅唔損唔腫,真正去完診所做完再約人食飯都神不知鬼不覺,但係效果卻可以即時見到,只需做一次,效果就可以維持一年半!不過療程價錢要$58,000,唔係人人負擔得起。

今次,我將會送出一個名額,由我陪同下,做一次Doublo!

點解會有呢個黃金機會?因為係為我即將於5月面世的網上美容節目而提供的免費示範,而為了這個節目,我便需要一個示範者,所以在此公開招募,希望為有需要的人,帶來夢想療程!


呢件筍事,唯有我讀者專享,只限一名幸運兒,一蚊都唔使俾完全免費;條件是願意受訪及出鏡拍攝,作為我5月出街的嶄新女性網上節目的內容。

參加方法:
有興趣參加者,請去我的facebook page:香港美容專欄作家Yoko Tsang 內的指定post留言並轉發,寫低你想獲得免費試做Doublo的原因,再將你的個人正面、側面相片,連同你的facebook名稱、留言內容及聯絡電話email去 yokotips@gmail.com當然,以最有需要瘦面提升的參加者最有機會成為幸運兒,而最多'like'的會「增加」被我揀中機會啊!療程會做足全面,唔會叫你做一半當示範,另一半就棄之不理咁慘慘。
注意事項:
拍攝日期就在下週一3月11日下午5點至8點,拍攝地點在中環某醫學美容診所,由香港註冊專業醫生負責,可以放一萬個心去做。不過,如果你根本不能在下星期一5-8pm抽空試做,希望你留一個機會俾其他人。
截止報名日期:
3月8日星期五晚上12時,得獎者將在3月10日前獲通知。

———————————————————————————-–




本週《MORE》專欄精采內容:

日本大流行 廉價密集式駐顏面膜
連續敷一個月paper mask,美顏效果有幾好?
一款日本製專業用袋裝面膜,一大袋30片敷足一個月療程,只係$150蚊,贏盡口碑大行其道,在日本大賣外,到了台灣也備受吹捧,大家都一致讚同效果好又激抵用啊!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。