2013年2月20日星期三

Super women 聚會 《第一回》

身處香港,身為女性,我覺得又愛又恨
相比許多亞洲國家,香港男女地位的確平等,女性獲得尊重;卻生活壓力迫人,對內對外做足100分的現代女性,甚至比男性更操心更疲累,理想及幸福是要付出代價,用N倍努力爭取的!


新年長假期後,首次的「Super women 聚會」終於發生咗喇!
午餐聚會中,幾位也是「現代叻女人辦」,各人來自不同的界別,各人有自己的專長,均愛追求事事完美,究竟是誰人?
先同大家簡介我哋組合:
搞手係Anina Ho何倍倩,娛記喜歡以「恒生新抱」來稱呼她,一手創立瑞士護膚品牌Zensation,衝出香港,業務在美國搞得有聲有色。我最欣賞是Anina的性格,說話慢條斯理,超級溫柔,男男女女俾佢冧暈;我卻做事與說話也心急如焚,溫柔.......呵呵.......離我太遠了!

Ranee K.郭翠華,相信無須多介紹,她是本地著名靚女時裝設計師,我早陣子參加懷舊wedding party,也到了她位於中環專門店找心水戰衣......
但由於趕不及改窄才無奈放棄......
結果到了sponsor我出書封面的地方借衫
Anyway.....希望下次有機會啦,因為我好欣賞Ranee設計的中西合壁型格旗袍!
早說過,我是讀Poly時裝出身,畢業抱負梗係Raneefashion designer及開自設計的時裝店啦,輾轉卻做了時裝雜誌編輯,原來styling才是我強項,又或者係欠缺創製服裝天分啦;到前幾年至知,原來我的真正興趣及潛在天分是美容範疇,仲可以幫人扮靚添,人生真係好奇妙!

座上客Michelle亦是女強人一名,專注教育事業,經常被大機構邀請任主講嘉賓,對住過千人分享專長,講解時下最hit的話題---為未出世BB鋪路,如選學校、面試竅門、教育方針、指導相處對策等等。

三位"Super women"相同之處是有成功事業、有幸福家庭,生埋精靈BB,呢刻Anina 懷有雙胞胎,Michele 亦有咗3個月,幸福滿溢
———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
十個讚新登場妝品
市面上有千萬款睫毛液、眼線筆、遮瑕膏,看包裝無比吸引,水準卻有參差,唔理性買埋化妝品一大堆,試完浪費金錢又不環保。想睇我的超真心推介,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。