2013年2月28日星期四

把自己影得更美得小道具---Ring Flash

最近對攝影產生了一點點興趣,除了因為方便自拍及強勁的美顏功能而添置了Casio的「自拍神器」外,還聽說可以添置一個小道具,可以把容貌拍得更精細和漂亮,叫做Ring Flash。
於是捉住老公問個明白,他說在鴨寮街可以買到,於是捉著他,昨天做了人生的第一次,去行鴨寮街!
簡單來說,Ring Flash是在鏡頭前加一個圓形的光環,裝在我的Panasonic GX1上就是這樣:
從另一個角度看,加了Ring Flash後的GX1,非常之專業呢:
就好像一個專業攝影師使用的相機一樣!
這個Ring Flash開著了之後,就係咁樣樣的:

由於是LED光,很亮的卻一點也不會有熱的感覺。這個Ring Flash只不過$288,另外加20買一個鏡頭接環,因為GX1的鏡頭直徑是37mm,加一個35mm-55mm接環,就可以扣實Ring Flash。如果加多$308就可以把我拍得更美,絕對值得。
而令我更有信心購買的原因,是店員在介紹一些攝影器材時,不停介紹說某專影o靚模的攝影師都係用呢樣同個樣,點樣又可以把人影得更靚,又教我點樣用,非常細心,我覺得專業精神可嘉,我老公離開時即講:「如果係男人問,佢點會講咁多!」
而會去深水埗的原因,除了買Ring Flash,主因係要去香港雞煲的發源地,我目前最愛的「隨變雞煲」的前主理人文姐另起爐灶,被各大傳媒聲為全港最好食的「凰朝雞煲」,食番餐正宗雞煲,可惜,期望愈大失望愈大,雞煲味道和隨變一樣,但燒烤類食物同灣仔隨變差天共地,燒牛舌一D肉汁都留唔到,雞皮同雞軟骨都係向批發商購買的現成貨而非自製;本地手切肥牛好靚,雪花均勻,但師傅的刀功更勁,將肥牛薄切到同紙一樣咁薄,一夾就爛,真係幫間鋪慳唔少成本。真正只有好味的,係前菜「麻辣豬天梯」,灼熟豬天梯後,再切絲,工序多,唔多會有其他食肆會做,值得去讚,但都唔會有下次,希望有其他食肆肯做,等我有機會再食啦。
至於相片效果,暫未有時間試,因為我已經好眼訓咯。
———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
裸妝加分的秘密武器
看似無添加的妝容最能留住別人艷羨目光!試幻想沒眼線、沒胭脂、沒紅唇刻意修飾,皮膚自然的透出光澤、眼神精靈睫毛纖長、珠唇柔軟粉嫩,這似有若無裸妝比起濃妝艷沫更惹人喜愛!點樣可以做到?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。