2013年2月19日星期二

最新減肥機預告+免費請你減肥

澳門之行,大吃大喝,只不過30小時,回家上磅,竟然發現自己重了3磅!

所以話,減肥又點會唔係每一位女性的終身抱負?
回港當晚,我已經立即在家做了30分鐘運動,因為知道星期一中午又約了好友食大餐,更立即約埋星期一晚做機減肥,務求在最短時間搣甩3磅!
就在自己敞著做 VelaSahpe 時,忽發奇想,點解咁耐都冇乜有效的減肥新儀器登場?
新機新儀器,一直都有,不過新減肥技術,近年似乎唔多,始終廠商近年集中開發護膚方面的儀器,去斑收毛孔緊緻提升拉緊樣樣齊,唯獨減肥冇乜起色!
道理很簡單,減肥只需做運動就見效,零花費加上食少D,仲幫你慳到錢;但毛孔色斑鬆馳暗瘡疤,做機才可以最快見效,以廠商角度,你話係咪發明護膚儀器緊要過一切?
想著想著,忽然收到個Whatsapp,原來是相熟美容院老闆娘話自己即將引入3部歐洲減肥機,最新兼全港獨家,預計2月底到港,想搵我率先測試云云。嘩,新正頭就心想事成,又會咁好彩頭,想乜有乜!
呢個時候,我的美容師搭訕:「其實好肥好肥的人,大多數已經放棄減肥;真係立下決心的,都會狂做運動加大節食,幾時會諗到做機減肥?真正熱衷做機的人,大部份係追求局部纖體、完美線條的人,因為呢D真係要靠儀器先做到。」呢一點我絕對認同,正如我身邊的朋友驚訝我要去做機減肥時,他們都不會明白局部減肥的重要性,何況我每星期都有去gym room做帶氧運動呢!
睇到呢到,到底新機係何方神聖?當我了解過後,大致上係:1.一款是全新減肥技術的儀器;2.一款係將現有技術改良得更加安全的儀器;3.一款係純尚天然、慢慢減的儀器。特點係3部機都係同一個歐洲品牌,而3部機各自採用不同的減肥技術,好處係3部機都可以用在同一個人身上,更可以密集式使用,度身訂造一個連續6日的極速纖體療程,6日可減3-5KG
有冇咁誇張先,連續做6日減肥機,可以減3-5KG?當然,要做到呢個數字,減肥者必先BMI指數超標,我本人一定做做唔到呢個數字!而老闆娘仲話,已經搵定一個好似《老表你好o野》劇中「細細粒」身型的女士做測試,到時一定有震撼圖片畀我交差。
講到咁勁,我立即反建議:「到時請我一個讀者免費減肥仲好啦!」哈,我隨便講下,點知老闆娘真係肯免費請,咁我亦唔客氣:
立即進行免費招募!
1. 如果你好想減肥,立即將你想減肥的原因、肥胖帶畀你的苦惱寫底(包括你的年齡、身高及體重),email畀去我呢一個電郵:yokotips@gmail.com
2. 寫埋你想減的部位,連同該部位的相片,一齊email畀我。
3. 如果想成功被我挑選成為免費減肥幸運兒,當然要有一個很充分的理由,以及圖片要清楚見到你的部位。拍多些圖片亦無妨,這樣更加會容易被選中,因為你愈讓我了解,我才可以選中適合的人。
4. 雖然是免費,但我會以安全為大前提,如果當新機到港後,我認為儀器不適合或未必幫到各位,呢個免費的減肥約定就會取消。始終,這個不是廣告噱頭,我是真心希望有最新而有效的減肥儀器幫到大家,而不是因為有美容院肯免費送,我就求其幫人送的!
是次招募行動,到2013年2月28日晚上12點為止。


———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
十個讚新登場妝品
市面上有千萬款睫毛液、眼線筆、遮瑕膏,看包裝無比吸引,水準卻有參差,唔理性買埋化妝品一大堆,試完浪費金錢又不環保。想睇我的超真心推介,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。