2013年1月31日星期四

身痕有咩解決方法?Vol 2

噚日分享咗,我近期勁愛Kiehl's經典身體潤膚露乳的輕柔版,的而且確係效果好好,但二百幾銀搽身......想節儉享用耐D,究竟有咩辦法?
我有計仔,唔止慳得到,美肌效果仲更好添!

就是潤膚混合潤膚油
每逢在冬天裏,我也習慣將body lotion混合body oil塗抹身體,
比例是2:1或3:1,視乎當時皮膚乾燥的程度而定。
---

坊間有好多品牌的body oil,應揀咩好呢?
其中一款平靚正推介是Bio oil  $110/60ml,名列歐洲十幾個國家「除疤抗紋產品銷量冠軍」㗎,咁多人撐,證明梗有效用嘅!我發覺在親子網站勁多人討論,因為呢支油功效是主力預防及減淡妊娠紋。
仲好萬能添......可以減淡疤痕、對抗皺紋、均勻膚色、解決老化及缺水皮膚問題。
不過,瓶身指明要連續使用3個月,先發揮到以上功效。

以前我在水貨店至搵到,半年前香港有代理,在萬寧開始有售了。

 $110/60ml,咁抵用,卻沒將貨就價,成分相當優質,是集合很多天然成分精油:
洋甘菊---消炎、鎮靜皮膚
金盏花---修復皮膚細胞、減輕因敏感引致的炎症及紅腫
迷迭香---具滋潤作用
薰衣草---緊緻肌膚
維他命A---主力去紋及更生皮膚,幫助刺激骨膠原形成,增加皮膚平滑感
維他命E---抗氧化、抗老化、幫助傷口癒合
最重要還是瓶身寫明供孕婦專用,建議一日搽兩次在肚皮上以防妊娠紋,即係話成分夠晒溫和安全,敏感皮膚都可以放100個心用啦!
---

我的完美護膚建議:



Kiehl's 經典身體潤膚露乳輕柔版+Bio Oil

質地方面,幾薄身嘅油都好,初接觸肌膚必然有點黏,
所以用嚟mix body lotion ,就水油平衡,啱啱好喇!
每次沖涼後,我會搽勻全身連腳板底,
除咗保濕,皮膚仲好有光澤添,望落去都寧舍靚呀!

大家記住:想皮膚健康,補水及補油同樣重要呀!
———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
2013 我的十大奇蹟面霜〈上〉
網上一直留傳「世界十大頂級面霜」名單,被譽為深受荷李活星、名緩名人寵愛,以至全球愛美女士夢寐以求重拾青春的護膚品共通點是擁有一瓶就能夠對抗歲月摧殘,無須層層疊N款修護品,是成熟肌的「皮膚救命霜」啊!
「我的十大奇蹟面霜」誰屬!請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。