2013年1月25日星期五

我的扮靚心得據點!

今個星期,我的美容心得,有幸遍佈多本潮流雜誌

除了重點<東方新地More>外,還有<壹週刊>、<忽然一周>、<Fashion  Beauty>,多謝各編輯們的賞識,讓我的扮靚心得佔據各大周刊矜貴版面呀!

讀者們欲知詳細美容資訊內容,敬請買齊以下各本雜誌,多謝支持啊!
即睇精采簡介......

<東方新地More>
今期more封面是純情女神陳妍希!
東地封面是近來娛圈熱話,娜姐分手𠝹入方力申三角戀?
至啱睇完,茶餘飯後討論一番!


我今期專欄「唔要面」,將自己慘烈過敏故事道出,
ugly 相都show埋出嚟示眾,希望以過來人身分幫到大家!
--
--
<Fashion  Beauty>
今期封面是嘉欣BB!


好榮幸,我同兩位城中靚女名緩---
徐淑敏(Suki)及何培倩(Anina),齊齊分享美容見解!


題目諗得好吸引,是「預測2013護膚大趨勢」。
看了大家的分享後,發覺我同Anina的美容潮流預測竟然不謀而合,surprise!!
--
--
<壹週刊>
壹週刊時事都關我事?今期封面係金管局反挾金發局!


其實係雜誌內的科技版,我被邀分享至愛的「扮靚攻略app」,
有教化妝短片,有美容購物推介啊!
--
--
<忽然一周>
今期封面是chok王林峯X吳千語秘密同居?


我被訪內容是「星級推介假睫毛」,及「成日唔甩」睫毛膠水王。
---
還有26出版明報週刊>......

TVB J2台
今個星期六26/1  晩上8:30 <姊妹淘>---《大變身》環節,邀請我以專家身分指導護髮心得,幫一位靚女將其又甩色又枯乾又開叉的禾稈草髮絲起死回生,結果效果超級amazing,敬請密切留意!
大家睇完想試無敵treatment,節目播出後在 TVB 網頁留言查詢啦!

敬請留意!多謝支持
———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
短暫性皮膚過敏 SOS方案
「皮膚敏感很困擾,又紅又痕又乾又痛,請問Yoko你有什麼好推介呀?」諸如此類讀者留言,從來登上我blog之冠,斷估不到最近自己也發生「短暫性過敏」,心靈被衝擊!可幸,無須兩星期徹底解決了希望可幫助敏感性皮膚人士。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。