2013年1月11日星期五

染髮後點樣鎖色?

呢個年代,十個女仔九個都有染髮,我當然都係一分子,明知傷害都堅持去做,卻又用盡辦法修補損傷,無計......貪靚嘛!

深明只要色澤keep得持久,就唔使染得咁頻密,但......染髮後無可能唔甩色喎,水洗、陽光等都會加速褪色,除咗用color save洗護系列,你哋仲咩方法?

我有計,已經試驗咗,確保堅work至告知大家,係有賴科研專用產品......
呢款咁shape色嘅盒係乜嘢?
-
一盒有6小支,供染髮後每星期用一次,作為鎖色療程

 L’Oréal Professionnel 出品,叫做 'Cristalceutic Home Cure Pack'
水晶鎖色家用套裝 $200  x 6支(各12ml)
 是家用專業護髮色,好方便!

咩原理可以幫助髮絲鎖色呢?
看看圖示鎖色系統.....
專利水晶修復因子,滲入髮絲內色素粒子,令體積變大及結晶,從而將色素鎖緊於內層,防止流失;同時增加亮澤效果。
-
有12ml本上用2
使用方法:每星期一次代替護髮素;洗髮後將一整支乳霜塗抹在髮絲,輕輕搓揉,待5分鐘洗淨;想加強滲透,可在過程中包以保鮮紙,自製熱力對流。

---
除了配合專業產品,染髮後也要注意小事項,就有助延長髮色,建議如下:
1)不要用太熱水溫洗髮,約38度暖水最適合,最後用冷水過半分鐘。是冷縮熱脹原理,鎖色也能保護頭髮。
2)染髮後十日內不應用深層潔淨洗髮水,會過分洗走色素粒子。
3)避免髮絲受紫外線直接長久照射;避免髮絲受海水或泳池水浸,鹽分及氯會破壞色素。
---
售賣點:​L’Oréal Professionnel指定專業髮廊
查詢熱線:3180 1510
———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
煥然一新 婚前家居面膜療程
有那一個準新娘不想以最佳膚質迎接自己的大日子?我自己也是過來人,最清楚準新娘的拉憂,想知我的婚前護膚秘方?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。