2013年1月2日星期三

信不信由你!

自製精華素,成本十蚊搞掂,你敢唔敢搽上面?

事緣元旦日,我到某美容院做O2 jet peel為塊面去污迎新,幫我的美容師告知她與同行朋友試過DIY一款精華素,用咗兩星期皮膚真係靚了好多,是睇apps照試做的!
心諗係咪堅㗎......我梗要問過究竟!
-

DIY精華素是這樣的: 

礦泉水+白醋+甘油

以2:1:1分量調配

若然膚色較暗啞可加多2滴白醋,她們就是如此做法;另建議肌膚較乾燥的則加多3滴甘油。
成分效用:
礦泉水---含微量元素,健康皮膚。
白醋---天然酸性去角質,皮膚少死皮自然會白淨及光亮。
甘油---滋潤及如築起薄膜鎖水。

如果真人都model PS暈lu

該位美容師及朋友已連續兩星期早晚都用,大家也認同皮膚有光澤、滑溜、滋潤喎!
此自製精華素,成本十蚊搞掂晒;如果人人試過都認同,咁D護膚品牌仲有定企?!

網上也有很多這DIY精華素的資料,被評為「省錢有效美白法」、「保濕法還原水嫩肌」......
但要小心白醋的天然酸性,有機會刺激皮膚,可將製成品先試在手腕幼嫩皮膚上待10分鐘,以策安全!

若然大家有興趣會一試,記住分享用後感俾我知!
———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
很棒的三級制滋潤面膜
皮膚告急!每逢轉季、派對狂歡,令肌膚狀態加倍不穩,又乾又暗甚至敏感泛紅,推薦大家三款至捧急救殘樣面膜,全屬天然成分親膚性強,敷後美肌亮麗舒敏效果立杆見影呀!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。