2013年1月14日星期一

2013眉型潮流---韓系平粗眉

眉型係五官輪廓關鍵!
大家習慣性留意別人眼睛說話,接著自然是掃射至眉上。

我嘅中學階段是時興鄭秀文纖幼彎曲眉;至大學階段是中度闊眉山起角;到2012下半年至刻下,大家有無發覺一款眉型橫行潮流界,是韓星、台星、港星靚女都一式一樣吖?
唔想化錯妝,務必注視啊!
就是「平粗眉」,呢股潮流由韓系女星掀起熱潮!
韓佳人五官最精美」No 1
金泰熙五官最精美」No 2
看高登女神苟芸慧
嘉欣BB都係呢款眉
---
在電視台化妝就必然洞悉妝容潮流喇
嗰度化妝師由古至今咩年代妝都能掌握重點,我坐低就會被問到:「拍乜嘢呀?」我答:「姊妹淘。」佢哋就會知道要化時興靚女妝,而由上年頭開始,條眉已經被劃得粗.....
而呢款韓系平粗眉型非常切合我輪廓,因為我眼睛與眉之間太闊,化妝師話咁至好,可以玩多D眼影層次,no......我唔鍾意太多色眼妝呢;說回平眉,可以在視覺上拉近眼睛與眉間的距離,又可以令容貌看來較平易近人,増加親和力。
化妝可以做到,我就索性去做飄眉改眉型,依家一了百了,素顏或淡妝時完全無須掃粉,樣看來精神

潮流,大家咪再修眉搞到似一條未發育毛蟲咁喇!
———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
煥然一新 婚前家居面膜療程
有那一個準新娘不想以最佳膚質迎接自己的大日子?我自己也是過來人,最清楚準新娘的拉憂,想知我的婚前護膚秘方?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。