2013年1月7日星期一

2013新項目 美顏食譜

由2010年執筆寫blog計起,這裏所帶給我的機會,真的層出不窮。
2013年的新計劃,今日起正式始動,由我與ELLE TV合辦的「美肌食譜」,2013起教大家食出新「肌」!
我有多喜歡吃?有留意我的facebook page及微博的讀者,我的發文幾乎清一色關於食!因為我真的是一個很喜歡食的人,食量亦驚人!曾和我同桌食飯的朋友,一定領教過我的驚人食量。但食咁多,又如何保持體態呢?我的宗旨一向是食得要多又要夠健康,肥膩煎炸的東西,我一向少吃;而又我注重質素,並非指一定要去昂貴頂級的食肆,而係食物最好有療效,例如含有豐富骨膠原的食物,一向是我的摯愛!
而夠能符合我本身要求的,大多數要親自下廚製作。幸好,我有一位精於廚藝的媽咪,從她身上學到三成功夫,都足以炮製我的心水食物。重點是簡單,絕不繁複,對於現代職業女性而言,是簡單到極點。
簡單又易學,而ELLE TV又願意提供拍攝,把這些我所喜愛的食物的食譜及製作過程變成片段,結果一拍即合,各位有眼福口福喇,YOKO的美肌養顏食譜,正式去片!
頭炮我一共提供四款食譜,都有消脂瘦身、亮膚美顏、去水輕身、排毒之效:
重點推介,是我非常喜歡的「零食」:「美顏花膠啫喱」,我幾乎當佢係糖果小食,最重要係含有豐富天然骨膠原,對皮膚彈性及質感有極大幫助!我得閒就整,咋一聲就會畀我食晒。老餅花膠都可以變身潮食,有時候約埋三五知己玩potluck dinner,呢一道花膠啫喱仲係姊妹間最快食清的食物。咁吸引,點可以唔學?



其餘三款食譜,可以到呢個網頁收睇更多詳情:http://www.elle.com.hk/Campaign/ELLETVXYOKO#video

最後,又到我的指定動作,送大禮!對的,你給我支持,睇我D片,我又點可以唔回禮呢?我一向的做人宗旨,就是點滴之恩,泉湧以報!睇完video,再回答問題,立即有以下美容護膚品相贈:

所以記得去呢度:http://www.elle.com.hk/Campaign/ELLETVXYOKO#video 睇片呀!

———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
煥然一新 婚前家居面膜療程
有那一個準新娘不想以最佳膚質迎接自己的大日子?我自己也是過來人,最清楚準新娘的拉憂,想知我的婚前護膚秘方?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。