2012年12月14日星期五

台灣之行送禮 vol.2

今次去台灣,除咗發掘美食,當然唔少得搵美容好嘢介紹及送俾大家啦!

好開心呀,真係咁啱得咁橋遇到好地方,事緣當日行至「明星專區」路睇潮店靚衫,見到一間燈火通明裝修可愛色艷奪目的店子......
原來是開業才兩天的美容新店,勁多臨臨種種護膚及妝品,

我主攻台灣牌子,亦有揀一D韓日熱賣,
見到某些相同產品,比起香港價錢較便宜啊;
去我真係唔捨得走,stay咗足足兩粒鐘呀!
環境佈局好少女,產品夠多豐富,遊台必逛呀!

呢位店員樣子好甜美,吸引我注視,見我拍照即刻回應甜笑,冧死仔style!

-
今次我送俾大家嘅台灣手信就係全部喺呢間店有售喇!

除咗噚日兩件小工具,今其他

禮品三:潤澤豐唇
YET是韓國著名彩妝品牌,以包裝奪目色彩艷麗見稱。這款唇蜜,水盈質感非常滋潤,帶閃亮粒子,視覺上是白色塗上唇後是透明調,單塗也有玻璃唇效果,上唇膏後再塗令嘴脣更豐盈......sexy啊!
-

禮品四:植物舒敏皂
這昰店員大力推介我要一試的沖涼,印度製全天然成分,是用上18種植物及椰子油,溫和皮膚給予謂濕疹患者用後都讚,乾燥痕癢
-

禮品五:
狂食一餐有罪咎感?呢盒「事後丸」,標榜食一至兩粒可以cut off 30公克油脂、80%澱粉、80%醣粉,係咪咁堅我唔知,最重要是放入口就要安全,成分是蒟蒻箤取、甲殼質、白腎豆萃取物等,而研發此產品是大有來頭,由日本肥滿學會、日本營養改善學會及博士「細田和昭」共同研究,而發明特許權是知名的船井生醫。
*孕婦及3歲以下小童不宜。
-
禮品
片係乜嘢?竟然可以shape-up修線條?是軟膠來的,取代傳統以身體的方法最適用於焗汗,或塗减肥膏後包住皮膚加強滲透。

*敬請大家在http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=8533文章留言,「講出想要邊件禮品及原因」,就有機會免費獲贈我嘅手信喇!



止日期12月16日晚上12時正,結果會於下星期公佈,禮物將送到得獎者府上。

——————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
全城震撼 獨家激筍價$10,000 Thermage
大家的夢幻treatment–Thermage,由坊間平均價$40,000一次,獨家給Yoko 《MORE》讀者優惠價$10,000一次,詳情請click入—http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=8499

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。