2012年12月21日星期五

送出 L'Oreal Paris 最新美甲貼紙+影片示範

預祝大家 Merry X'mas!!
嚟緊星期日、一,就係sweet sweet 平安夜及聖誕節,奉皆裝扮索到暈呀

大家搵咗戰衣出席派對未呢?
我已經ready好喇,俾你哋睇下靚唔靚......
立體 ruffle tube dress $899,兩星期在香港機埸Zara巧遇,haha....未出發先購物;
白色毛毛褸 $1,500,上星期去中環Soho Taku食日本菜在附近小店看中,講價8.5折
窩釘馬毛ankle boots $799,一個月前在尖沙咀利時商場又忍唔到手買韓國貨;
半截皮手套 $399,我在夏天途經某CWB店買定,而家無晒喇!
---
講完戰衣,到分享佳節另類扮靚心得,就係美化指甲呀!
從來,我好少介紹粉飾指甲產品及潮流,因為我好怕任何為咗美化而傷甲嘅舉動,皆因衰過嘛,指甲變黃及變薄;故此警惕自己少搽劣質甲油為妙,人生亦只做過一次gel甲咁大把

家陣,想指甲靚靚亦可絲毫無損,美甲貼紙啊!
我以往做過Lady Gaga都喜愛的Minx甲貼,款式的確夠fancy型格,但係做一次心都赤埋,要成六百幾銀。
好消息!終於等到平靚正之選面世,是L'Oreal Paris最新出品立體藝術美甲貼紙......
一共有8款式,$65/包,超抵玩。
甲貼至特別是「立體」設計,即是3D texture,摸上手圖案有凹凸感㗎,主玩潮興metallic銀金色系,夠晒搶眼。
至正當然係可以扮靚不求人,以貼紙為靈感,自己DIY甲貼易過借火囉!

呢款nail art甲貼噚日開始發售想要請快手,皆因具話顯性,點解?
價廉物美不在話下,甲貼代言人更係時尚大紅人......

Tom Bachik.......國際大brand fashion show都係由佢創出甲款......

話題人碧咸嫂都指定要 Tom Bachik 親自出馬美甲呀!
Lorel Paris ,自命溯人必愛!!

我已經率先試玩咗甲貼,仲拍埋片添,大家即刻先睹為快啦!

----
送禮!
我嘅讀者,除咗可以快人一步洞悉美甲熱潮,仲錫晒你哋呀
共送出24套「L'Oreal Paris 立體藝術美甲貼紙」,想免費獲贈?
請到 http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=8580 文章留言「講出想要原因。」就有機會免費獲得喇(共24者)

***截止日期23/12/2012 晚上12時正,得獎者將會收到由L’Oreal Paris 發出之電郵通知。
***注意:得獎者須在換領限期內到銅鑼灣領取禮品,獲送贈指定款式。
——————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
天灸療法 先腐而後生的肌膚療法
中西醫道,殊途同歸,我在這兩個星期,便經歷了一次使肌膚「先腐而後生」的「天灸療法」,目的是……詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。