2012年12月3日星期一

電染漂髮前後 必做護理

上星期生日飯席間,有初相識朋友的好友問我:「點樣可以keep到好似你頭髮咁光澤又柔順呢?自己留極都好似唔長咁啊!」
我看看她的頭髮便可從外表診症,漂得太厲害,染色又太激,在深啡的頭髮中是淺金夾雜粉紅,愛靚變自殘,難怪髮質枯燥乾爭爭,經常折斷也就留不長!

其實,當時感到有點難為情,因為現階段我的頭髮也不是如她所言咁好,但深知又確實比以前蓬鬆兼缺水大有進步,因為受惠科技進步嘛用優質產品及常做護理treatment囉!

 我都曾經去salon做美國新抵港直髮護理,明明標榜修護柔順兼好直,
點知做完一然傷成咁--嚴重仲無晒水分光澤,慘絕人寰呀!
我即刻投訴,至弊帶媽咪去做,諗住令佢開心添.....要我不孝!

坊間有一款hair treatment特別適合電染漂頭髮前及後做,可以提升電染外觀效果及keep得更持久,同時間深層修補受損髮絲;我而家經常keep住光亮紫紅髮色,都係多得呢個hair treatment呀!
就快聖誕節喇!大家扮靚靚漂染電頭髮前及後,不妨先打定底好好保護髮絲啊!
 ---
電染受損髮質 深層強化重組護理
 做呢個 treatment 地點是我常拜訪的中環PS Professional Hair Care Centre,個日去到見到reception檯面有個好eye catching的玻璃球,盛載的糖果竟然印有他們自家品牌,食左頭髮係咪會靚D架?!

Step 1
徹底潔淨頭皮---
相信大家有睇過我講護髮心得的,必然知道頭皮潔淨是維持秀髮健康大前提。
而呢個hair treatment首要步驟就係幫大家洗走千年積聚下來的不潔物,包括油脂、污垢及化學品。
用上日本品牌Nigelle Lx洗髪水,標榜"for scalp and hair",可以同步按摩頭皮去污;記住坊間一般洗髪水,只是供潔淨頭髮非頭皮,故此難以去掉阻塞毛囊的油脂。

Step 2
髮絲彈力進補---
根據受損程度,在逐少束髮絲噴上不同強度「彈力劑」,即細分子的蛋白質補充劑,配合細心按摩搓揉,可有效修復彈弓狀的細胞結構,健康強化髪質,really我將做前及做後兩條頭髮測試韌度,treatment真係可以拉長好多都唔易斷,證明彈性加強左!
最緊要係往後媽咪電曲更有彈性,我整直就更富光澤。
視乎受損程度,我的修護情況是:
1) 髪根2吋,新生髮絲尚算健康,用low keratin低分子蛋白質已可,否則頭髮會太塌;
2) 髪中至尾部,受損及乾旱,用middle keratin中分子蛋白質補救,強化髮質細胞;
3) 全頭髪再噴上 m collagen柔軟劑兼含膠原蛋白,能加強保濕柔軟秀髮。
以上三個過程是分partsection做,我咁長頭髮,要用更多分量加上時間心機,長短價錢一樣,所以我特別抵呀!

Step 3
髮絲滋潤進補---
塗上滋潤保濕劑Restore origin,提高秀髮的鎖水能力,以steam機焗約10分鐘加強滲透,隨後以水沖走。

Step 4
築起雙重保護膜---
最後噴上Silk peptide保護劑停留5分鐘,即時於頭髮表面形成鎖養分保護膜;在沖水過程時再塗上Moisture treatment for scalp and hair 頭皮加髪絲按摩,連頸穴位都顧及,好鬼痛但好爽,haha
完成後髮絲勁潤又,強化重組髮質行動,終於大功告成!


爭取了低於半價優惠給大家, 致電預約說是Yoko’s blog readers 可享以下折扣:
電染受損髮質 深層強化重組護理---
優惠價$398 享用以上護理一次(單次原價 $800)
**優惠期至2013115止,只適用於新客戶

PS Professional Hair Care Centre
中環威靈頓街50號華威大廈高層地下B
預約電話 : 2526 3299
——————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
「臥蠶」魅力電眼新指標
一股流行於韓國及台灣的魅力電眼指標,終於捲吹到香港,說的是「臥蠶」。此風氣於韓台明星渲染至素人,頃刻終於襲港並瞬間吹得熾熱,妳即使不認同此美麗定義,也定必要知道熱潮啊!
想擁有「人工臥蠶」真的沒難道!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。