2012年11月20日星期二

送你 Jimmy Choo × Rob Pruitt 非賣品「袋」

上星期我參加咗一個 Luxury brand party,是女士們結婚夢魅以求腳踏的玻璃鞋,估到嗎?
正是 Jimmy Choo

 場見到甜美可人兒 Angelababy,以前做雜誌時合作過,
親眼目睹她一分鐘轉廿個 pose無難道,近睇真係靚到無朋友呀!

在場行多兩轉,又遇到人氣急升daddy丁子高,
九成party見到佢蹤影,果真「父憑子貴」再闖事業高峰!

突然變咗娛記咁!話說回來,今次我party目的,除咗與幾位朋友聚會,
大前提梗係為咗近距離欣賞 Jimmy Choo 與當代藝術家 Rob Pruitt 合作設計
的限量系列,一共有成19款配飾鞋履及手袋啊!

當代藝術家 Rob Pruitt 憑什麼 signature 設計引起世人注目?是色彩及豐富的圖像。
佢至受愛戴的設計元素是閃粉斑馬和盈盈樂樂熊貓。
今次 crossover collection我至愛係呢個"Devil Minaudiere"魔鬼造型熊貓clutch
同ankle boot,穿窿設計襯有色絲襪超級型格囉!
所以在場有以下呢D貼題的現......

激 like 呀!大家看得出是什麼嗎?咪就係 Rob Pruitt signature 作品.....斑馬同熊貓囉!不單

(交叉系列於 2012 11 月於 Jimmy Choo 專門店及網頁發售;售價$1,750-$140,000)
---
 Jimmy Choo × Rob Pruitt 非賣品布袋名額2個

若想得到此非賣品,請按以下兩個步驟,就有機會獲贈,名額兩個:
Step 1先到香港美容專欄作家 Yoko Tsang 俾個like,結果將在這Fcaebook page公佈。
Step 2: 請click入 --- http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=8342 【在該blog文留言】,「提供一個購物好去處及解釋其吸引原因」,買乜都得,街舖、上樓舖或網上商店亦可。

(*11月25日晚上12時截止,結果將於11月27日公布,禮品會隨後寄到得獎者府上/辦公處。
多謝參加!)

————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
萬能椰子油 濕疹受控實錄
我經常搜集能夠舒緩濕疹的秘方或民間方法,在網上我的blog文中也曾經有不少分享,如具清熱解毒的昆布海藻大山地老火湯;而今次講解的純鮮椰子油妙方,是我御用髮型師的親身分享…….兩個月就有成效。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。