2012年11月27日星期二

寵物,讓你精神為之一振!

大家有關注我的 Facebook、微博,都不時見到我的愛貓 Bubebu 萌相,最近又有一批與眾同享,cutie到暈呀

戴眼罩玩 cosplay 

失散妹妹?!

私家大班椅!

施展軟骨功!

扮人坐梳化!

可愛版蝙蝠俠!

同我玩伏哩哩!

呆滯發白日夢!

我 Bubebu 咁可愛,《康熙來了》的狗明星更厲害,懂得所有指令,sit, hand, jump, bite, fight樣樣精,連中槍扮死都識,兼且被小S形容為「死得有層次」。狗明星連小S給牠的指令也通通做到,交足貨交足戲,睇得我樂得開顏!
雖然整集長達45分鐘,但只需看頭15分鐘已經睇晒最精彩部份!
哈哈,我又為大家準備好lunch活動喇,坐在電腦前睇狗明星陪飯啦!


————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
無敵粉底膏 爛面救星vs嬰肌塑造
我會同大家披露兩款無敵優質粉底膏,一款是遮瑕度十級強勁,塗抹後爛面都無人知;另一款是較傳統BB霜妝效尤勝,輕易塑造嬰兒般嫩肌。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。