2012年11月8日星期四

入冬超豐潤睡眠面膜

呢幾日天氣顯著涼咗,濕度低咗,相信皺吓眉頭會睇得見額頭乾紋呈現,甚至乎

今日推介嘅sleeping mask,係我試過同類型產品中最最最rich(直情覺得黏立呀),特別適合乾性及超級缺水性皮膚,敷一晚皮膚就會得到充分滋養柔軟。

Hello,我係 Sleepy bear!我手握是法國品牌 SAMPAR水凝酣睡面膜 。
呢個牌子大家未必熟悉,其實在巴黎已有廿年歴史,最強的 concept 是
「淨化都市污染技術」,即係乜東東?
用上幾種香薰治療配方加上科研技術,調配出可為肌膚剔除毒素及自由基、調節新陳代謝
抵抗隔絕環境污染,恰似肌膚的環保大使啊!
我主人喺幾年前用過其潔面霜及緊膚面膜,喜愛香薰的天幽香,
全部產品不含酒精不致敏。
$420/50ml (SaSa有售)

安瓶設計非常特別,既可以保持產品不易氧化極度便每次使
瓶口是掃頭連貫,扭動On/OFF開關,密封保存新鮮。

用手指大力按壓瓶身一下,就是擠出半邊臉的用量,大家看我臉上,就知質地像乳液
接著直接用塗抹,無非用手指配合,確是衛生方便的設計。
喜愛毛質夠柔軟,掃在皮膚上好舒服,尤其適合針對鼻翼鬼祟位,都


每次用後直接以清水沖洗,用紙巾吸濕乾透便可蓋上。

呢個係 sleeping mask,即是抹爽膚水後直接敷過夜的,早上才須洗淨。
用後感:
初塗上面會有微涼意及芬芳香氣,很舒緩啊;接著覺得皮膚頗黏膩感 ,也許是,亦由於不含揮發性酒精,當然也由於豐的香熏成分---
「淨化都市污染技術」的、薄荷葉精華及植物乳糖,但不代表膚不宜喎,
因為豐潤油感是來自對皮膚健康的彷皮脂膜成分,可以修肌膚,令水油平衡。
我覺得黏立都值得每星期忍一晚啦,至多唔俾黐埋我面度!
是特別適合冬天使用的晚安面膜;不含化學香料、防腐劑,
幾敏感皮膚都可以放心一試!
————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
死海不死之護膚秘密
「不到死海,享受死海!」的而且確,家陣無須遠赴以色列這馳名的遠古天然治療温泉,也可享用死海礦物質研製的護膚品一位著名的美國皮膚學專家,就曾以死海泥面膜進行一項實驗,結果發現……..情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。






沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。