2012年11月30日星期五

朋友婚宴懷舊主題 正日篇

剛過去的星期日,是朋友Irene  Joe結婚大日子婚宴派對主題設定「懷舊上海Style
我以前工作強項是專門幫 artist 搵衫設計造型,今勻可以發揮小宇宙喺自己身上,
是 "Futuristic Shanghai"呀!集未來感 vs 懷舊、優雅 vs 型格於一身。
Wardrobe:
Lace袖直身裙在 aiaius bridal fashion 找到的(有租借服務/2381 9981);
披肩款西裝褸在中環 Soho區 C&N Fashion 購買的(約$1,000);
半截皮手套在 JDC Shop 挑選的(約$300)。


當日設定下午五時正證婚,我提早兩小時到達 salon,化妝及set頭 ,
大家也很重視這對新人朋友籌備了成年的 dream wedding!

有合適的主題服,更要有出色的妝容和髮型互相配合!我今次不慍不火的紅唇粗眼線懷舊妝,及fringe curves花飾盤髻髮型,就是出自常合作班底。
多謝化妝師Soie,她常為三色台一衆姐仔小生化靚妝,強項是上鏡立體輪廓妝容,和秀麗精靈眼妝;我婚已經結咗,否則定必指定佢幫我,哈哈......大家若然待嫁中,我100%建議找Soie試妝,定必滿意,會見到有生以來最靚一面呀!
多謝髮型師Ritz,他是我最敬佩的,對於頭髮創意及功架超強;早前著名設計師Jeremy Scott來港,他設計的金色J字髮型獲國際好評;錢國偉導演扮Psy "Hong Kong Style" MV,相信大家一定睇過,他的型神俱備髮型都是出自Ritz妙手呢!

恭喜 Irene&Joe,證婚時刻好浪漫啊!
我已經是第三次來淺水灣酒店參加喜宴了,然而每次佈置不一樣,也就各具特式。


今次婚宴都有Live Band,亦是由我介紹新人選用的,正是我婚宴所用的樂隊。
記得我婚宴玩到12點半,Conrad Hotel經理都話未試過咁夜囉(haha...阻住人收工),就是因為朋友們與隊Band玩埋咗,起勢爭住台上唱歌。
所有friend都話,婚宴有Live Band一定好玩一定正!
自備CD就可以省回這一個支出?我可以肯定的說,音樂是有生命的,有Live Band可以豐富你生命中最重要的一晚! 

Band Leader名叫Johnson Ho,我是在網上看過衆多樂隊精心挑選的---至於收費,一隊6full band,三小時演出全包套餐$11,888,但這是年幾前價錢,通貨澎脹下新價是約$16,000。
有興趣可查詢:http://www.johnson-ho.com/  /9555 0032 (說是Yoko讀者,可爭取特別優惠價)

「單身」好友M,裝扮起來算係索女之列,她的真命天子幾時至出現呢?
大家有無好介紹?

一對新人帶埋愛犬 i-dog 做花仔,so sweet!!

呢個出場方法,大家起勢尖叫歡呼,好「那些年」浪漫愛情feel!

新人第一支舞後,現場嘉賓情緒高漲,埸地變成大舞池!我的朋友真係好 crazy。

跳到累又可以返回帳幕桌子,是自助餐形式,所以好 free。

婚禮後 after party 訂了中環 Racks,嗰度桌球台好襯我哋 vintage style,good pic!
終於我在凌晨1:30先行告退,盡興返歸!
---
你們夢想中的婚禮又會是怎麼樣?


————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
無敵粉底膏 爛面救星vs嬰肌塑造
我會同大家披露兩款無敵優質粉底膏,一款是遮瑕度十級強勁,塗抹後爛面都無人知;另一款是較傳統BB霜妝效尤勝,輕易塑造嬰兒般嫩肌。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。







沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。