2012年11月29日星期四

朋友婚宴懷舊主題 搵衫篇


剛過去的星期日,是朋友Irene & Joe結婚大日子,兩人也是ABC,講英語流利過廣東話,偏偏愛中國特式,婚宴派對主題設定「懷舊上海Style」,地點淺水灣酒店。
派帖當日見到設定懷舊dress code,朋友們O嘴,七嘴八舌討論究竟點至為之「上海Style」呢?笑言是電視劇《名門望族》幾位太太look,江美儀色誘劉松仁的魚網絲襪熱咖啡look、楊怡窄身長衫披狐狸毛look……

朋友們對參加呢次婚宴都非常期待,因為齊集玩得之人,預計狂歡一晚
我於朋友婚宴日前幾天至密謀搵衫,其中一位女性朋友到訪「上海灘」,可惜揀中的over$2,500 budget,結果放棄
我就即刻聯想到著名本地時裝設計師靚女Ranee K,她設計富有中國特式元素的時裝手到拿來,兼具型格及時代感就係我心目中選擇,與店員Connie預約時間便前往……
 Ranee K 地址中環鴨巴甸街25 號(2108 4068),可以即買現貨或度身訂造。
位置近著名牛腩粉「九記」,我到訪完即去食埋濃湯牛河!

呢條裙店員 Connie覺得好襯我,size都難得good fit似度身訂造
不過我唔鍾意combine黑色呢!
至特別是露背設計,從背面看似是小斗篷。

試另一條,是小企領旗袍mix 牛綴邊當 eye catching
本來我想扑鎚呢條,但,兩日改唔切!

到試另一條,紅黑白撞幾時尚,入膊設計show到骨感;
不過長度唔like,原本是過埋膝頭,我唔夠高carry會好娘(先)
背面大露背,但驚當日天氣凍,而且腰對落大咗兩個碼,太鬆!

試了3條,各具特式可惜最後揀中的趕不及修窄,只好放棄!
,由名師設計,以上一條三千元

------
即趕往尖沙嘴,感激 aiaius bridal fashion 設計師 Alan 及 Cindy再一次仗義幫我......
大家對呢條裙有印象嘛?是我5月去慧妍雅集慈善晚宴穿著的 cocktail dress,
出自 aiaius bridal fashion 設計師 Alan 及 Cindy手筆。超like!!

本放置洪天明與周家蔚 Big Day,華麗型格兼備的婚紗晚裝再 display出嚟,換晒新設計,我鍾意淺粉色魚尾剪裁嗰條,shape靚又優雅。

Bingo......呢條裙中晒懷舊style主題,see through入設計勁靚,
蝙蝠lace袖好優雅,白色令面絹布好grand,係你喇!
店員 Carly非常親切有禮超helpful,竟然話修窄好簡單,妳聽日嚟攞啦!
Yeah,結果朋友Irene & Joe結婚大日子,我有呢條咁靚又貼題嘅裙赴宴!
---
我仲出動新買披肩西裝褸+星化妝髮型師,結果係點?
當日盛會明天同大家分享。

 aiaius bridal fashion
店內有衆多款式可選,甚至構思至度身訂造設計師 Alan 及 Cindy也是手到拿來。
***說是Yoko’s blog readers會有特別款待及優惠啊!(價錢請自行查詢)
【尖沙咀金巴利街1B號恒港中心16F  2381 9981

————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
無敵粉底膏 爛面救星vs嬰肌塑造
我會同大家披露兩款無敵優質粉底膏,一款是遮瑕度十級強勁,塗抹後爛面都無人知;另一款是較傳統BB霜妝效尤勝,輕易塑造嬰兒般嫩肌。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。