2012年11月26日星期一

變相免費體驗 截擊表情紋面部護理

每日,說話、大笑、驚訝、生氣等,臉部表情抽動超過15,000次以上,促使了細紋和皺紋的出現,唔想有紋唔通要扮木
步入25歲,膠原蛋流失,皮膚逐漸失去彈性,表情紋及皺紋同你 say hi,通要食防腐劑?!

改善皺紋可以有N種方法!
有人追求高科技---靠儀器、靠注射,愛激進式至緊要快;有人喜歡全天然---以今次推介大家一試的面部護理為例,20%歸功人手,80%全靠魔術產品發揮功效,唔靠儀器都有效果,100%安全循序漸靚!

究竟有咩魔術產品可以減淡及防止表情紋及皺紋?無須捱痛亦無須downtime
大家要牢記國際性認可,有效截擊表情紋美容成分---「胜肽」,可以是由科學技術或由天然植物提煉。而我試做的最新抗皺面部護理是純天然故此不刺激,大家可安心使用。

過程會用上專門研發「胜肽」護膚品---- 
法國矜貴品牌Ericson Laboratoire Botu “VIP” ,是截擊表情紋專家。

今次facial就用咗雙重成份,發揮抗皺功效:
七胜肽
植物性肉毒桿菌,以七種氨基酸連繫組成,模仿肉毒桿菌因子,可減低肌肉抽動時引起嘅張力,減輕表情紋顯露。
三胜肽
植物性液體模仿蛇毒功效,以有效減少神經與肌肉之間傳導訊號,在美容上用作短暫性麻痺神經,避免臉部肌肉過分活躍,即時及持續減少表情紋。

呢個facial treatment有好特別又惹笑步驟,即睇……

胜肽抗皺保濕緊緻護理/90 分鐘


未做 facial 前有機會額外享受「Mineral Care 腳部護理」---腳部皮膚都
想歎?條件簡單,請去做facial前先likeFB page(http://www.facebook.com/beautyglowhk)。
過程:

先浸暖水浴鹽,然後為小腿及腳掌磨砂去走死皮,再配合按摩舒緩繃緊肌肉,尤其是著得多高踭鞋女士必冧,接著搽上乳霜還有腳套進行steam焗熱 15分鐘腳踭粗糙大大改善

Facial入正題,先以Energy Lift深層清潔肌膚,再進行爽膚double cleansing
 配合去角質霜,褪走表層老化死皮細胞,令皮膚更易吸收往後營養成分。喜愛其温和質感,皮膚潔淨而不會太乾。

一般做facial 蒸面過程齋等,呢度時間用到足,美容師會為我做按摩
令指尖至手踭都非常柔軟,仲有

毛孔潔淨後,Botu Enzyme Cream 配合法式通淋巴去紋按摩法,眼、面及頸部也顧及,手法輕柔著重拉提,有助提升面部輪廓,幫助去水腫;由於成分中加入植物酵素,可軟化皮膚同步令紋理減淡。按摩後膚質即時好soft好潤呀!

主角出場:是抗皺濃縮精華,含有三胜肽及七胜肽,兩者皆可避免臉部肌肉過分活躍,特別針對即時及持續減少表情紋,提高皮膚光滑程度;精華液更含有豐富膠原、硫酸軟骨素,及吸水微囊球,有如海棉般吸水令皮膚即時豐盈飽滿,可保濕兼填滿凹陷皺紋。
大家放心,捱痛

接著,到呢個facial最重要又特別步驟,在皺紋重災區位置,貼上特製彈性棉膠布,
將精華迫入,以加強快速滲透,撫平前額皺紋、皺眉紋、眼紋、虎紋、頸紋。


最後於全面塗上Botu Super Gel Mask 再蓋上紗布,mask質地好黏呀,美容師會順勢將紗布用力向上扯,目的發揮拉提作用,及將精華營養更快速及有效地直接滲入皮膚組織。
我feel到面部肌肉扯向上,連嘴輪廓都變埋形,似被絲襪笠頭咁鬼緊呀!

面部護理測試報告:
此乃法國官方數據,我無從稽考,總之,截擊表情紋面部護理,我覺得皮膚更細緻柔,彈性係有感覺多咗嘅
舊(鼻翼邊位),keep

皮膚 pump up,仲有增加即時光澤感!

每次喺 Beauty Glow 完 facial,我嘅指係飲薑茶暖胃
同埋食個生果吸收纖維,咁就內外都靚啦!

 ----
Yoko's blog讀者可享超級價體驗
$268試做法國胜肽抗皺保濕緊緻護理
全面照顧眼部、頸部及面部(價值$3,180)
預約請click以下link填form
http://hkcosme.com/phillipwain/21bchd40/
(如登入不成功,請留言留下电郵及姓名,會有專人通知!)

**完成療程後更可免費獲贈價值$240產品(只限100名)
 VIP 抗皺磨砂膏或迅即抗皺水嫩霜
價值$240 / 10m
數量有限,先到先得。
————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
無敵粉底膏 爛面救星vs嬰肌塑造
我會同大家披露兩款無敵優質粉底膏,一款是遮瑕度十級強勁,塗抹後爛面都無人知;另一款是較傳統BB霜妝效尤勝,輕易塑造嬰兒般嫩肌。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。