2012年10月26日星期五

「Shu Uemura X Karl Lagerfeld 交叉妝品」實物晒冷!

美容界時尚話題新品非佢屬呀......
半個月前同大家預咗(重溫請click入以下文章)


熱切期待……預告shu uemura X Karl Lagerfeld 交叉妝品

前兩日終於有得買喇,咁可愛嘅限量品勢必冧死女!
我已經快人一步擁有心水產品,俾大家欣賞吓......
呢個氫氣球令我愛貓Bubebu為之瘋狂,在家拉拉扯扯玩足一星期,
難道牠也愛上Shu Uemura × Karl Lagerfeld,哈哈!

上星期收到這份早來的聖誕禮盒及心意卡,so sweet!

呢盒 palette 至啱描劃初秋烟熏,是復古絲絨綠香檳金
還有黑中帶閃粒子,太靚喇.....仲未捨得用住!$530

我覺得最適合亞洲人眼型的是Shu Uemura  Jill Stuart 呢個勝在多咗個可愛匙扣-----
小魔法師 Mon shu girl,要嚟串住鎖匙,愛死呀!$140

由Karl爺親自精心挑選四款唇膏顏色,呢支係波爾多的紅葡萄酒色,!$210

限量版指甲油有鮮紅、米棕及呢款潮黑色,black 當然 Karl至愛色調啦!
甲油黑中帶銀閃超型格,冬天襯皮褸so smart!
至得意係附送的指甲貼紙,可以自行裁剪拼貼,挑戰tailor made眼光。 $120/set

好靚呀.....呢set化妝掃套裝,我最like!
袋仔靚就固之然啦,優質化妝掃是幫我塑造靚又貼服妝容不可或缺,分別是山羊毛胭脂掃尼龍眼影掃貂毛眼影掃和眼唇化妝掃全部made in Japan,毛質超soft呀!$450

同場加映!
這個是「非賣品」心口針---小魔法師 Mon shu girl很珍貴啊!
有誰擁有它,即管呀!
只得一個.......(敬請10月28日,隨後安排送到你府上)

—————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
轉季 提升妝容的秘技
時值初秋轉季間,皮膚狀態最容易不穩,尤其在化妝時候特別多問題浮現,如乾燥脫皮難上妝、面色暗啞如灰水、幼紋皺紋愈遮愈現。如何解救?情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。